עבור לתוכן
  • חדשות

    זה רשמי: הקמפיין של Cyberpunk 2077 יהיה קצר יותר מזה של The Witcher 3

    CD Projekt Red סיפרו על תלונות רבות שקיבלו על אורכו של The Witcher 3. החברה מנסה לתקן את זה ב-Cyberpunk 2077.

    במידה ולא ידעתם, בשנה האחרונה ישנו משחק אחד, שמקבל את כל תשומת הלב, שמו - Cyberpunk 2077. מאז שנחשף לראשונה (לפני שבע שנים!) ועד היום, קיבלנו מעט מאוד מידע על המשחק המתקרב: דיונים קצרים על הגיימפליי, טריילרים עם קיאנו ריבס ומספר דחיות בתאריך יציאת המשחק. כיום, עם פחות מחודשיים לפני יציאת המשחק, המידע שידוע לנו עד כה הוא דל מאוד. לאחרונה, CD Projekt Red חשפו את הדרישות הגרפיות למחשב האישי, מה שעורר התלהבות ועניין רב באורכו ובגודלו של המשחק. 

     

    cp77-sr.png.8d4f03f5975a48cfee493c01c15700a8.png

    בינתיים, עדיין לא ידוע לנו אורכו של המשחק, למרות, שמפתח בכיר ב - CD Projekt Red הודיע על כך שהמשחק יהיה "קצת יותר קצר" מThe Witcher 3 (הלהיט הקודם של CD Projekt Red) 

    הכל נודע לנו בפרק השלישי של: Night City Wire.  מדובר בלייב חודשי שנוצר אך ורק כדי לעדכן את המעריצים בכל מה שקשור ל - Cyberpunk2077. המפתח פטריק מילס הודיע שיהיה הבדל בין אורכם של שני המשחקים. זאת בתגובה לתלונות שנשמעו על אורכו של The Witcher 3 שאורך כ-70-190 שעות משחק. בעקבות כך ניתן לשער שאורכו של Cyberpunk 2077 יינוע בין 70 ל-170 שעות.

     

    https://www.youtube.com/watch?v=c_urbl-2gV4
     

    "אחרי תלונות רבות על האורך של The Withcer 3, החלטנו להסתכל על המספרים, וגילינו שרוב השחקנים אינם מגיעים לסוף, רובם אפילו, פורשים לפני הסוף." אמר פטריק. באותו אירוע, פורסם מידע נוסף בקשר לגודלו של המשחק. יהיו 15% - 20% יותר קולות ושיחות מאשר ב - The Witcher 3, קיבלנו גם מידע על הגודל של המשחק, 70 GB. מעריצים רבים שמחו לשמוע את ההכרזה הזאת לאחר חששות רבות שהמשחק יעבור את רף ה100 GB. 

    Cyberpunk2077 ייצא לכל הפלטפורמות השונות מלבד הסוייץ' וסטדיה ב19 בנובמבר.

     

    ומה אתם חושבים על הגודל המוערך של המשחק? האם אתם מתכננים לקנות את Cyberpunk2077?

    שתפו אותנו בתגובות! 

     

    Cp77-main.jpg

    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    אם המשחק הוכרז לפני 7 שנים אני ממש ממש מקווה שהוא יהיה טוב אפילו יותר טוב מוויטצ'ר 3 (שזה משחק מעולה) ולגבי קיצור הגיימפליי אני דווקא מסכים כי סתם חבל להם לבזבז שעות על ליצור משימות צד שאנשים לא עושים, כמוני למשל שאני כל כך רוצה לראות מה יקרה אחר כך (נגיד מה קורה כשגרלט פוגש את סירי) שלא אכפת לי מהמשימות צד ואני ממהר ומסיים את המשחק ואז אין לי כח לחזור לשחק ולעשות את המשימות שנשארו. לגבי הקנייה של המשחק יש מצב שאני אקנה את המשחק אבל רק אחרי שהוא יצא והביקורות שלו יהיו טובות כי איזה טריילר אחד של המשחק לא אהבתי ופחדתי שככה יהיה הגיימפליי.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...