עבור לתוכן
  • חדשות

    חג המולד ב-Epic Games Store הגיע!

    אפיק גיימס מחלקים משחקים בחינם ועושים הנחות ענק, הנה כל המידע על ה"חג" הגדול שלהם ועל המשחקים החינמיים שיחולקו לכולם במהלך החג המיוחד הזה.

    ההכרזה הייתה ענקית,ב12 הימים הקרובים יחולקו בכל יום משחקים חדשים ושונים. זאת אומרת שכל יום תוכלו לקבל משחק אחר במתנה! וזה יהיה מיוחד רק ליום ההוא, זאת אומרת שמי שירצה את המשחק יצטרך לקנות אותו אחרי היום שהמשחק יצא בחינם. בנוסף,לכל מי שיכנס לחשבון שלו באפיק גיימס מה־19 לדצמבר עד ל־1 בינואר, יקבל קופון הנחה של 10 דולר. הקופון יפוג בראשון במאי. 
    אתם יכולים לנצל את הקופון בקניות של מעל 15 דולרים. בנוסף, לכל מי שיבצע קניה עם הקופון יקבל עוד קופון בשביל להפוך את החג שלו למתוק יותר ובשביל שיוכל להוריד במחיר גם בקניה הבאה.  

    חוץ מהקופונים, הם אירגנו הנחות ענק של עד ל־75% הנחה על משחקים, אפילו אלו שיצאו לפני כמה חודשים כמו "The Outer Worlds" שנמצא כאת בהנחה של כ25 אחוז הנחה (45$) בשימוש של הקופון אנחנו יכולים לרדת עוד יותר ל־35$. המשחקים הנוספים שיצאו בשנה האחרונה גם נמצאים בהנחות גדולות ( Division 2, Borderlands 3, Outer Worlds, Red Dead Redemption 2, Satisfactory, World War Z ועוד.) 
    עד הראשון בינואר המשחקים יהיו בהנחה כולל כפל מבצעים (כל המשחקים במבצע מעל 15$ יוכלו לקבל את הקופון)   

    בפורטניט הוסיפו משהו דומה,כל יום יהיה ניתן לפתוח מתנה שונה בפורטניט, המתנות מכילות דברים שונים שקשורים לחג המולד. מרקעי טעינות עד לסקינים, כמעט הכל נמצא במתנות האלו. במשך 14 ימים המתנות יהיו באוויר. עד ל6 בינואר יהיה ניתן לקבל את כל התוכן של המתנות, אבל אם לא נכנסתם עד עכשיו אתם עדיין תוכלו לקבל את התורות שפספסתם... עליכם רק להכנס. בשביל מי שרוצה לראות את תכולת המתנות ואיזו מתנה שווה לכם לפתוח אוסיף סרטון הסבר. 

     


    אהבתם את הרעיון של אפיק גיימס? רק אני מתחיל לחבב אותם בגלל המשחקים בחינם? פתחתם מתנות כבר בפורטניט? 
    כתבו לנו בתגובות! 

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...