עבור לתוכן
  • חדשות

    לאחר 22 שנים של שתיקה Half-Life חוזר ובענק

    לפני כמה ימים Valve הכריזו על הודעה שרגשה את כל המעריצים:  אחרי 22 שנה Half-life יקבל משחק שלישי בסדרה במשקפי מציאות מדומה.

    קודם כל, לפני שאתם שומעים את הידיעה ש - Half-life מקבל משחק שלישי בסדרה" אתם צריכים להבין כמה רגע גדול זה, ולא בהכרח רק למעריצים.

    Half-life יצא לראשונה ב1998 על ידי Valve (כן, היוצרים של סטים..) והיה משחק הFPS המתוסרט הראשון אי פעם. נוסף לכך התסריט היה כתוב מעולה ומצמרר מה שהיה מאוד יחודי לתקופה, המשחק הצליח וזכה בכמות עצומה של פרסים. לא עבר הרבה זמן והמשחק צבר תאוצה אדירה ואחרי 6 שנים Valve שחררו משחק שני לסדרה שלא אכזב את המעריצים ויש ויגידו שאפילו התעלה על הראשון בצורה מעולה, מפחידה ומותחת. הגרפיקה היתה מרשימה מאוד לתקופה והמשחק היה שונה מהרבה דברים אחרים שהיו בשוק. מאז עברו 16 שנים בהם הרבה אנשים כבר ראו ב - Half-life אבן יסוד בתרבות הגיימינג וחלק אפילו הגדירו אותו כהמשחק הטוב ביותר בהיסטורית הגיימינג. 

     

    אחת מהסיבות להצלחה הכל כך מסחררת של Half-life היא העלילה שנכתבה בצורה כל כך פורצת דרך בעולם הגיימינג של אותה תקופה. עלילת המשחק מתרחשת במעבדות "בלאק מסה", הנמצאות בניו מקסיקו שבארצות הברית, ומוצגת לנו דרך עיניו של דוקטור גורדון פרימן. גורדון הוא פיזיקאי המשתתף בניסוי הבודק יהלומים מעולם החייזרים (הנקראים זן), הניסוי משתבש ויוצר תגובה פיזיקלית הגורמת ליצירת פורטלים במרחבי המעבדה, מה שגורם לפלישת חייזרים מעולם הזן אל כדור הארץ. המצב מסתבך כאשר כוחות צבא ארצות הברית נכנסים למתחם לא כדי להציל את המתחם אלא להשמיד אותו כולל את כל מי שנמצא בפנים, ועל גורדון להציל את עצמו ואת מתחם המעבדות מפני החייזרים. 

     

    במהלך 16 השנים האחרונות התרוצצו הרבה שמועות וציפיות למשחק נוסף אך Valve היתה שקטה והמעריצים כבר החלו לאבד תקווה. הזמן עבר ו - Half-life עדיין היה פופלרי למרות שלא היה כבר ברמות של המשחקים שיצאו באותם תקופות. הזמן עבר והמעריצים כבר לא העלו על דעתם שלvalve יש תכנוננים לגבי משחק חדש בסדרת ה - Half-life. מאז עברו הרבה שנים ולפתע לפני כמה ימים בלי שום אזהרה או טיזר מראש Valve הפתיעה את המעריצים והודיעה על כך שיצא משחק חדש בסדרה, Half-life: Alyx, עם תסריט חדש והכל, אבל יש קאץ'. המשחק יצא אך ורק לVR, משקפי המציאות המדומה. הרבה מהמעריצים התאכזבו כי אינם יוכלו לשחק את המשחק ללא קסדת מציאות מדומה אך במקביל לא מעט מעריצים התלהבו מהעובדה שאחרי 16 שנה של שקט יצא משחק חדש בסדרה. 

     

     

     

    בטריילר ניתן לראות כמה דברים, ראשית הגרפיקה  מ ד ה י מ ה . רואים שValve עבדו קשה והגיעו לתוצאות מרשימות ביותר. המשחקיות לפי Valve תהיה מאוד מגוונות, אפשר לראות את הנופים עוצרי הנשימה שהמפתחים יצרו, ולאלה שצפו עד הסוף זכו לראות דמות מהמשחקים הקודמים חוזרת. כרגע ידוע לנו שהמשחק יהיה נתון לכל סוגי קסדות הוי אר, ושהוא מתרחש בין המשחק הראשון לשני, המשחק יצא במרץ 2020. 

    ונסיים במילת אזהרה: אם על מסך מחשב העולם של Half-Life נראה מצמרר, דמיינו איך תהיה החוויה להיות באותו עולם רק במציאות מדומה.. 

     

    כאשר המשחק יצא אנו נפרסם ביקורת משלנו וניידע אותכם אם המשחק הגיע לרמת הציפיות.

     

    מה דעתכם על Half-life החדש? למה אתם הכי מצפים? 

    ספרו לנו בתגובות

    • אהבתי 1
    • חחחח 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...