עבור לתוכן
  • חדשות

    עדכון חדש לאלגוריתם החיפוש של Steam

    האם סוף סוף נוכל למצוא משחקים שמתאימים לנו?

    חנות משחקי המחשב הדיגיטלית הגדולה בעולם הודיעה על עדכון, בו ישנו את רשימת המשחקים המומלצים שקיבלתם. עד עכשיו, כשחיפשתם משחק הדומה למשחק שאהבתם, לא יצא לכם למצוא משחק שבאמת אהבתם. גם רשימת המשחקים המומלצים שכל אחד קיבל לא באמת הייתה שימושית במיוחד. 

     

    image.png

     

    "לפני כן, כשלקוחות הסתכלו בדף המשחקים המומלצים, הם לא ראו הרבה משחקים כפי שהיינו רוצים. קיבלנו ביקורות רבות שדף המשחקים המומלצים ממליץ אך ורק על משחקים שכבר פופולארים, ולא באמת עבד כמו שצריך". החברה החלה לעבוד על עדכון לאלגוריתם, והתחילה לחפש באגים במערכת. "מצאנו מספר באגים, כמו לדוגמה שהמשחקים הפופולארים גלשו יותר מידי לדף הראשי". 

    כשהחלה לשנות את העמוד, רצתה שיהיו מספיק משחקים שיעסיקו את השחקנים שלהם. בשבועות האחרונים חמישה אחוזים מהשחקנים קיבלו את העדכון לבדיקה. בעזרת השינוי, דף המשחקים המומלצים אינו יציג לכם רק את המשחקים הפופולארים. לפי הבדיקה, השחקנים שקיבלו את המערכת לבדיקה נכנסו הרבה יותר למשחקים שהמליצו להם עליהם, עם כ-15 אחוזים יותר מהשחקנים הרגילים. בנוסף, ראו עליה במספר המשחקים השונים שביקרו, בעליה של שבעים וחמישה אחוזים, ומספר הביקורים הכללי במשחקים עלה בארבעים ושמונה אחוזים.

     

    image.png

     

    במידה ואתם רוצים לנסות להשתמש באלגוריתם חיפוש המשחקים, אתם יכולים לעשות זאת כאן. מה אתם חושבים על העדכון? האם אתם שמים לב לשינוי במערכת? שתפו אותנו בתגובות!

    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...