עבור לתוכן
  • חדשות

    Nintendo מחדשת משחקים ישנים מהעבר ומביאה אותם ל־Switch

    לכבוד יום הולדת 35, נינטנדו מקשיבה לקהל ומביאה 2 משחקים אדירים ל־Switch!

    Nintendo התחילה את שנת 2021 עם שני אירועים משמחים ביותר: חגיגות לכבוד 35 שנה לסדרות המשחק Super Mario ו־Legend Of Zelda. לכבוד כל אירוע Nintendo החליטה לבצע חידוש למשחק ישן מאותה סדרת משחק. שני המשחקים קיבלו חידוש מקונסולת ה־Wii של Nintendo לקונסולת ה־Switch, כך שהיה צריך להתאים את תנאי הקונסולה, כפתורי המשחק ואת סוגי המהלכים לקונסולת ה־Switch.
     

    לכבוד 35 שנה למשחק Super Mario הוחלט לתת הרחבה למשחק הישן: Super Mario Bowser's Fury. המשחק שומר על סגנון המשחק הרגיל, ומאפשר לאנשים לחוות את המשחק הישן דרך קונסולה מחודשת יותר עם איכות טובה יותר. מה שמאפשר לאנשים לחוות את חווית הנוסטלגיה הישנה בצורה טובה יותר או פשוט לחוות חווית משחק מדהימה של סדרת המשחקים המוצלחת הזו. המשחק זמין לרכישה מעכשיו ועולה 60$.

    כמו שעשו עם Super Mario לכבוד 35 שנה למשחק, Nintendo החליטה לבצע דבר דומה עם 35 שנה למשחק Legend Of Zelda. גם בסדרת המשחקים הזו החליטו להחזיר משחק
    "The Legend "of Zelda: Skyward Sword. רק שבמקרה זה לא מדובר על הרחבה למשחק הישן אלא במשחק עצמו עם איכות חדשה לגמרי שתשפר את חווית המשחק לשחקנים הישנים.
    כמובן שגם מעריצי סדרת המשחק ישמחו מחידוש המשחק גם בלי קשר לנוסטלגיה שלו.
    כמובן שגם במקרה זה סגנון המשחק יישמר, ואפשר אפילו לצפות לאפשרויות חדשות שיתבצעו בעקבות מירב הכפתורים בקונסולת ה־Switch. המשחק עדיין לא זמין לרכישה אך כיוון שזה משחק של Nintendo אנו מצפים שיעלה 60$.
     

    Orisygal

    תחביבים: גיימינג
    המוטו שלי לחיים: כשאתה מבולבל זרת אל על!!

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...