עבור לתוכן
  • חדשות

    Rocket League מפסיק לתמוך במשחק מרובה משתתפים לשחקני Mac ו-Linux.

    בתחילת חודש מרץ תיפסק התמיכה.

    חברת Psyonix הודיעה שעקב שדרוגים נוספים למשחק Rocket League, נאלצת להפסיק לתמוך בשחקני SteamOS (שחקנים המשחקים דרך מערכות ההפעלה Linux או Mac). במאמר שפרסמה החברה, אומרת שהיא רוצה שלשחקניה תהיה את החוויה הטובה ביותר, הכוללת שימוש בטכנולוגיות מתקדמות יותר. אחרי העדכון שיתקיים בחודש מרץ, שחקני SteamOS לא יוכלו להשתמש באפשרות המרובת משחקים של המשחק. האפשרויות שיהיו זמינות אחרי העדכון הן משחקים מקומיים נגד המחשב או חברים באמצעות פיצול מסך, צפיה בשידורים חוזרים, משחק במפות שהתקנתם לפני העדכון, וגישה לעיצוב הרכב עם החפצים שהשגתם לפני העדכון.

     

    הסיבה העיקרית ששחקני SteamOS לא יוכלו לשחק במשחק אחרי העדכון היא העדכון מ-DirectX 9 ל-DirectX 11, שייגרום לכך שלא יוכלו לשחק במצב מרובה משתתפים. החברה טוענת שרק כ-0.3% מהשחקנים משחקים דרך SteamOS, כך שהם לא יכולים להשקיע את המשאבים שלהם למציאת פתרון לשחקנים אלו. במאמר שפרסמה, החברה אומרת שאחרי העדכון תהיה אפשרות להתקין את הגרסה העדכנית של המשחק בעזרת כלים כמו Apple Boot Camp לדוגמה, למרות שמדגישה מספר פעמים שלא תומכת בכלים אלו.

     

    אם אתם משחקים דרך SteamOS, תוכלו לבקש החזר כספי דרך Steam גם אם שיחקתם במשחק יותר משעתיים או שקניתם את המשחק לפני יותר משבועיים, ותקבלו את כספכם בחזרה.

    מה אתם חושבים על העדכון? אתם משחקים דרך SteamOS? שתפו אותנו בתגובות.

    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...