עבור לתוכן
  • עדכונים

    מה חדש ב-Rust?

    העדכון של חודש אפריל מביא איתו שינוי משמעותי לתחום החקלאות במשחק

    Rust הוא משחק הישרדות רב משתתפים בו המטרה שלכם היא לשרוד תוך כדי מלחמה מתמשכת נגד שחקנים אחרים. בכל חודש המשחק מקבל עדכון שונה שמשפר את המשחק. החודש, העדכון עוסק בשינוי בתחום החקלאות של המשחק. צפו בטריילר:

     

     

    העדכון שינה בצורה משמעותית את תחום החקלאות – מעכשיו, בשביל לגדל יבול צריך להתייחס אליו, בשונה מלפני העדכון שכל שהיה צריך לעשות זה לשתול אותו באדמה ולחכות. כל צמח דורש תנאים מסוימים כגון: טמפרטורה, תאורה, מצב האדמה והשקיה. בשביל לדעת מה מצב היבול אתם לא צריכים הרבה; כאשר תכוונו על אחד הצמחים שאתם מגדלים, יופיע תפריט שיציג את שלב הצמיחה, כמה מים דורש הצמח וכמה טובים התנאים. 

     

    RustClient_PnPORlhHe3.jpg

    (תפריט הצמיחה)

     

    חפצים חדשים בעדכון

    העדכון הוסיף למשחק מספר חפצים חדשים, ובניהם גם צמח חדש – תפוח האדמה. את תפוח האדמה ניתן לגדל ברוב מצבי האדמה ללא התעסקות רבה, כך שהוא קל יותר לגידול מכל שאר הצמחים.

    חפץ נוסף שהביא העדכון למשחק הוא הקומפוסטר. אל הקומפוסטר ניתן להכניס חומרים טבעיים ובתמורה לכך יוציא חומר דישון אותו תוכלו להוסיף לאדמה בכדי לזרז את תהליך הצמיחה. במידה ותרצו חומר אותו תוכלו לשים בקומפוסטר, תוכלו לאסוף את הצואה של הסוס שלכם. מעכשיו, סוסים יעשו צרכים כל 20–25 דקות, אך תדירות זו יכולה להשתנות במידה ואתם משחקים בשרת קהילתי.

     

    IL5-Jw0g-min.png

     

    העדכון הוסיף גם אפשרות אוטומציה למערכת החקלאות. במידה ותרצו לבנות חווה גדולה אך עדיין לא להתעסק בה יותר מידי, תוכלו לבנות מערכת אוטומטית להשקיה. למשחק נוספו חמישה חפצים שבעזרתם תוכלו לבנות מערכת כזו – חבית מים, ממטרה, צינור הובלה, מפצל צינורות ומתג הפעלה. חפצים אלו יספיקו לכם בשביל לבנות מערכת השקיה שלמה ויעילה ללא צורך בהסתבכות מיותרת ובזבוז זמן רק בשביל להבין מה צריך להיות איפה.

     

    במידה ותרצו ללמוד עוד על העדכון, תוכלו לקרוא עליו בבלוג המשחק. מה החלק האהוב עליכם בעדכון? שתפו אותנו בתגובות!

     

    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...