עבור לתוכן
  • חומרה וציוד היקפי

    דעה: מציאות מדומה מסתמנת כעתיד עולם הגיימינג

    בעוד חברות רבות מכריזות על משחקים רבים ועל קונסולות חדשות, משהו מתחיל לקרות, מה שכנראה הולך לשנות את עולם הגיימינג. אם לא הבנתם מדובר במציאות המדומה

    לפני כמספר שבועות נגמר העשור האחרון. העשור שהיה מלא ברגעים היסטוריים ומשמעותיים. מלא במשחקים מעולים אך בלא מעט מאכזבים אך עם דבר אחד כולם יסכימו זה היה ללא ספק העשור הגדול ביותר לעולם הגיימינג. אחרי שהגענו להישגים כל כך מרשימים בעולם הגיימינג בין אם זה בקונסולות, בתסריטים או במשחקיות והן בגרפיקה. נשאלת השאלה, מה הדבר הבא? 

    כמובן שאפשר להמשיך לשפר קצת את הגרפיקה ולהביא תסריטים חדשים ולהמציא קונסולות אפילו יותר חזקות. אך נראה שחוץ מלהביא עוד משחקים חדשים, עוד מאותו דבר, עולם הגיימינג נעצר מלכת. 

    עכשיו מגיעה סוף סוף מהפיכת הVR. במקום לשחק בתור דמויות שחוות עלילה, אתם יכולים להיות אותן דמויות ולחוות במו עיניכם את אותו עולם. זה המקום שמציאות מדומה יודעת להדהים כל פעם מחדש. 

    הכל נשמע טוב ויפה, אך תמיד כאשר אני שואל אנשים בנוגע למשקפי מציאות מדומה, התשובה תכלול שלושה אלמנטים: זה יקר, זה מסובך וזה סתם גימיק. פעם זה היה נכון, אך היום נראה שהדברים מתקדמים בדרך הנכונה. 

     

    בניגוד לשנים קודמות בהן, PSVR (משקפי המציאות של פלייסטיישן) היו כמעט משקפי המציאות המדומה (האמינים) היחידים בשוק, יש כיום מבחר עצום שממנו ניתן לבחור בצורה פשוטה וקלה. ישנן כמה אופציות לבחירה. אם אתם רוצים ספרייה רחבה של משחקים בגרפיקה גבוהה ומרשימה תצטרכו לחבר את המשקפיים עם כבל למחשב גיימינג חזק במיוחד. לפני כשנה, זאת הייתה האופציה היחידה בשוק, אך חברת Oculus הודיעה לפני כשמונה חודשים על משקפיי מציאות מדומה, שלא יצטרכו חיישנים, כבל או אפילו מחשב חזק. המשקפיים האלו אפילו נמכרו במחיר זול ביחס למתחרות בשוק (399$) . כיום אותם משקפיים כבר כוללות מספר רחב של משחקים בחנות ואפילו אופצייה לעקיבת ידיים שיצאה לא מזמן. במידה ויש לכם מחשב גיימינג ישנה גם את האופציה לחבר את הקסדה למחשב ולהנות מגרפיקה מרשימה ובעוד הרבה משחקים שונים (ה - Oculus Link) . 

     

     

    עכשיו מגיעה השאלה, לאן זה מתקדם? והתשובה היא בכנות, קשה לדעת. זה הקסם של העולם הזה. המפתחים יודעים להפתיע אותנו כל פעם מחדש. הם נותנים לנו לחוות במציאות מדומה את המשחקים ששיחקנו כילדים (Half life, call of duty) במימד חדש ומלהיב. מי שלא הסתובב בבעתה עם משקפי VR וגילה זומבי מאחוריו לא יודע אימה מהי. האם עולם הVR השתחרר מכל מגבלות העבר ? כמעט.

    כבר היום אפשר לראות טכנולוגיות בעולם הVR מוכרזות מדי יום, לפי כמה ימים הוכרזו עדשות הAR שדיברנו עליהם, ה - MOJO . נראה שהVR ימצא את דרכו למרכז עולם הגיימינג מוקדם מכפי שחשבנו.

     

    ומה אתם חושבים על הנושא? איך אתם רואים את עולם הגיימינג בעתיד?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    העתיד זה סורד ארט אונליין אני אומר לכם

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...