עבור לתוכן
  • סרטים וסדרות

    ביקורת לסדרה "Wednesday"

    כבר צפיתם בסדרה החדשה? היא מצמררת אך מהנה לצפייה.

    הסדרה "Wednesday" היא מסוג אימה קומית על טבעית אמריקאית. הסדרה Wednesday היא סדרת ספין-אוף למשפחה הדמיונית "The Addams Family" והיא עוסקת בהתבגרות של בת המשפחה "Wednesday Friday Addams". הסדרה Wednesday עלתה לשידור בחברה האמריקאית "Netflix" בתאריך ה- 23.11.2022 והופקה על ידי חברת ההפקה הדיגיטלית "United Artists Digital Studios" (חברה בת לחברת ההפקות MGM- Metro Goldwyn Mayer). הסדרה עוסקת בתהליך ההתבגרות של Wednesday בה היא מתוארת כנערה אובססיבית למוות ועינויים, הגיל שלה ושל חבריה הוא 15–16 והיא בעלת יכולות מנטליות גבוהות. Wednesday Addams מתוארת מבחינה חיצונית כבעלת עור חיוור וצמות ארוכות. Wednesday לובשת לרוב שמלה שחורה בעלת צווארון לבן, גרביים ונעליים שחורות.

    image.thumb.png.514d55b501c67aeef94c7a806b359f6c.png
     

    בנוסף, Wednesday מפגינה את רגשותיה לעיתים רחוקות והיא מראה אדישות ונטיות סדיסטיות אל הסובבים אותה. הדמות Wednesday Addams לומדת ביחד עם חבריה: נער כריזמטי ומדיום ידוען "Xavier Thorpe" ואשת הזאב מלאת שימחת חיים שהיא גם שותפתה לחדר "Enid Sinclair". הנערה Wednesday לומדת בפנימייה "Nevermore Academy" שנמצאת ב- "Jericho, Vermont". בתחילת הסדרה מסופר כי Wednesday סולקה משמונה בתי ספר תוך חמש שנים, בבית ספר האחרון ממנו סולקה היא הייתה מעורבת בסיטואציה בה היא תקפה בריונים שהציקו לאחיה, היא הלכה לשיעור השחייה שלהם ושיחררה דגי פיראניה טורפים לתוך הבריכה בה הם היו. לאחר מכן Wednesday נשלחת לפנימיית "Nevermore Academy לילדים "חריגים" בעלי יכולות על-טבעיות. בבית הספר Nevermore Academy הוריה למדו והכירו לראשונה 25 שנה לפני כן. בתחילת הסדרה מתכננת Wednesday לברוח משם. אך לאחר שהתפתחה תעלומה שעוסקת במעשי רצח אכזריים שנעשו על ידי מפלצת המטילים אימה על Jericho היא מתפתה להישאר ולנסות לפתור את התעלומה במהלך הסדרה.

    בנוסף לכך היא מגלה ופותרת מקרה בו הסתבכו הוריה כאשר החלו ללמוד בפנימייה והיא לומדת לשלוט בכוחותיה העל-טבעיים המתפתחים, ומתמודדת עם יחסיה החדשים והמורכבים עם חבריה ללימודים בפנימיית Nevermore Academy. הסדרה שודרה במשך שישה ימים והיא כרגע בנויה מעונה אחת ושמונה פרקים, אורך כל פרק בסדרה הוא בין 47–59 דקות. אין לדעת אם הסדרה תחודש לעוד עונה אך בסוף הסדרה היה רמז לכך שהיא אכן תמשיך לעוד עונה, במידה וההייפ שהיה בעת שידור הבכורה של הסדרה לא היה מספיק גדול יקח זמן עד שנטפליקס יאשרו לעשות עוד עונה. במידה וההייפ היה מספיק גדול אנחנו נראה ממש בקרוב אישור להמשך הסדרה. במידה והסדרה תחודש לעוד עונה יהיה ניתן לראות בה את "Jenna Marie Ortega" חוזרת כ- Wednesday Friday Addams. הסדרה Wednesday נחמדה ומהנה, מעט מפחידה, מצחיקה, מצמררת, מעניינת, דרמטית, בעלת שחקנים מצוינים וקצרה. במידה ואלה דברים שמדברים אליכם, תצפו בסדרה

    Angel.

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...