עבור לתוכן
  • עדכונים

    העדכון החדש בפורטנייט יצא ומביא איתו אווירת כריסמס חגיגית במיוחד

    פורטנייט ידועים באיוונטים שלהם לקראת החגים, והשנה פורטנייט מנסים להתעלות על עצמם באיוונט פורטנייט קריר ומקורי במיוחד

     

    לאחר שנדחה, עדכון 7.10 יצא לאור והביא איתו הרבה דברים חדשים, שרובם ברוח חג הכריסמס שהולך ומתקרב. ראשית אתחיל ואסביר לכם על רכב חדש במשחק (שכרגע נחסם לכמה שעות מהמשחק) ה - Driftboards, בתרגום מילולי: הוברבורדים. ההוברבורד הוא כלי רכב אשר צובר מהירות במהלך נפילה במסלול תלול. כלי הרכב מיועד לאדם אחד בלבד, וחוץ מזה לא ידוע לנו אף דבר נוסף על ההוברבורד.

     

    Fortnite-driftboard-vehicle.thumb.jpg.73aa5eeee8c6148cae185894a7aa755d.jpg

     

    דבר נוסף, Epic Games באווירת החג שינו את המפה למפה חגיגית יותר. לדוגמא, השיחים וחלק מהעצים מקושטים באביזרי חג המולד. ה- Grenade Launcher קיבל עיצוב חדש ועכשיו הוא יורה כדורי שלג במקום רימונים וקיבל מיתוג ושם חדש - Snowball Launcher ממש כמו איוונט הקריסמס הקודם, שהתרחש בעונה שתיים. בנוסף לכך האוטובוס מלא בקישוטי חג המולד. 

    ועכשיו, לאירוע המרכזי של העדכון - 14 ימים פורטנייט. האירוע בא מהמנהג בחג המולד: 12 ימי כריסמס בהם בכל יום מחכה מתנה נוספת מתחת לעץ האשוח. Epic Games לקחו השראה, והחליטו שבמשך שבועיים כל שחקן יקבל מתנה שונה ופרסים שווים, אם הוא ימלא משימות שונות. והדבר הגדול ביותר בכל האיוונט המדובר הוא שבכל יום יוחלפו מצבי המשחק למשהו שונה באווירת החג. האיוונט לצערנו מתחיל רק מחר בערב, אז נאלץ להמתין בסבלנות.

     

    14-days-of-fortnite-challenges-rewards-event-holiday-battle-royale-save-the-world.thumb.jpg.4ff3db96c500617425535cc163bc6f9c.jpg

     

    דברים נוספים שהתווספו בעדכון זה: מעכשיו מטוס נפגע פי 2 יותר מיריות/התנגשות בעצמים אחרים. המטוס עכשיו קטלני ב50 אחוזים פחות כאשר הוא מתנגש או יורה על מבנים. הדבר שהכי מחליש את המטוס כיום הוא העובדה שברגע, שהמטוס נהרס, ירדו לשחקן 50 נקודות חיים. כנראה ש- Epic Games מקשיבים למעריצים, והבינו שהמטוס החדש חזק מדי.

    גם מצב המשחק Creative עבר כמה שינויים. מהיום אם תרצו לפרסם את המפה/ משהו שעשיתם, פשוט תוכלו לקבל קוד, כך שכל מי שמודע לאותו קוד יוכל להתנסות במפה שלכם. הקוד עובד בצורה דו צדדית, כך שאם אתם רוצים לבקר במפה, שראיתם באינטרנט, ויש לכם את הקוד לאותה מפה, תוכלו לשחק בה. להסבר יותר מפורט על איך בדיוק כל זה עובד אתם יכולים ללחוץ כאן (קרדיט למר שיבולת על הסרטון). תוכלו גם למצוא בניות חדשות בסגנון חג המולד.

     

    אז מה דעתכם על העדכון החדש? והאם אתם עדיין חושבים שהמטוס חזק מדי?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 1
    • אהבה 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...