עבור לתוכן
  • ביקורות

    ביקורת לסדרה "Boo, Bitch"

    מחפשים סדרת תיכון חמודה וקצרה? מצאתם אותה.

     

    הסדרה "Boo, Bitch" היא מיני סדרה קומית & אמריקאית שנוצרה על ידי: הכותב וצלם הקולנוע "Tim Schauer" & הכותב, השחקן וצלם הקולנוע "Kuba Soltysiak" & המפיקה, הסופרת והבמאית "Erin Ehrlich" & הכותבת והבמאית "Lauren Iungerich". הסדרה Boo, Bitch יצאה באפליקצייה "Netflix" בתאריך 08.07.2022, מקור הסדרה הוא בארצות הברית. הסדרה עוסקת בשתי שמיניסטיות חנוניות ששמן הוא: "Erika Vu" ששוחקה על ידי השחקנית והזמרת האמריקאית- "Lana Condor" וחברתה הטובה ביותר מאז הילדות "Gia" ששוחקה על ידי השחקנית האמריקאית "Zoe Colletti". שתי הבנות קולטות רגע לפני נשף הסיום שהן בזבזו את כל התיכון בלהיות בלתי נראות ומחליטות לשנות זאת. כצעד ראשונה בכניסה לעולם החברה הן הלכו למסיבה שכבתית שאירח שמיניסט מקובל. כל חלומותיה של Erika מתגשמים כבר בסוף הפרק הראשון אך העלילה מתחילה להסתבך בסדרה כאשר שתי הבנות חוזרות מהמסיבה ברגל הביתה לאחר ששתו אלכוהול.

    image.thumb.png.fe418389793246d589abab755cdd3d6f.png

    מהאפלה הן רואות מכונית שנוסעת אליהן והן חושבות שידרסו, אך מופיע מולך אייל ובולם את המכונית את הוא עף על אחד מהן ומחץ אותה למוות (לא מראים את זה בצורה גרפית/קריפית או את הגופה בכללי). הסדרה Boo, Bitch בעלת עונה אחת (נכון לכרגע) והפרקים בה הם באורך 25 דקות. עונתה הראשונה מכילה שמונה פרקים ולמרבה הצער עדיין לא אושרה עונה שנייה לסדרה Boo, Bitch ונטפליקס כרגע מגדירים את התוכנית כסדרה מוגבלת מפני שהסדרה הסתיימה בצורה די סופית. למרות זאת, תמיד יש סיכוי שהתוכנית תחזור בצורה כלשהי. במידה והתוכנית אכן תחזור לעונה שנייה, המפיקים ככל הנראה ייצרו סיפור חדש שאולי אפילו יסתור את העונה הראשונה ומעריציה מראים כי הם כמובן רוצים לראות את Lana Condor חוזרת בתור Erika Vu, פחות סביר ש- Zoe Colletti תחזור בתור Gia, אולי כדמות משנית.

    שאר הסטודנטים ב-Parkway High סיימו כעת את לימודיהם והלכו לקולג', כך שקשה לדעת מי יחזור. המעריצים מקווים ש-"Jake C" שמשוחק על ידי "Mason Versaw"- האקס של Erika ו- "Riley" שמשוחקת על ידי "Aparna Brielle"- האקסית של Jake C/החברה של Erika. הסדרה עדכנית, איכות הצילום, העריכה הסאונד בה טובים. חוץ מהדמות הראשית (Lana Condor) שאר השחקנים בסדרה לא כל כך מוכרים, אך רמת המשחק שלהם לא רעה. מגיעה הערכה רבה לשחקנית Zoe Colletti ששיחקה את הדמות Gia בסדרה, ניתן לראות זאת בסצנות העצב, הכעס והשמחה שלה הרגישו מאוד אמיתיות והיא הצליחה להגיע אל הרגש של הצופים. במידה ואתם מחפשים סדרה קלילה וחמודה בסגנון הסרט "Mean Girls", תצפו בסדרה Boo, Bitch.

     

    Angel.

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...