עבור לתוכן
  • ביקורות

    העבר מתחדש- Veronica הביקורת

    ז'אנר סרטי האימה חוזר ובענק

    הסרט Veronica מותאם לצפייה מגיל 16+ 
    סרט  האימה Veronica יצא בתאריך ה־25.10.2017 לאפליקציית Netflix. לסרט יש אין ספור ביקורות, כתבות ושמועות שרצות על הסרט המדובר, וישנה אמרה מאוד סוערת שזהו סרט האימה המפחיד ביותר שיצא ב־7 השנים האחרונות מאז שנת 2017. עוצמת הקול בטריילר היא מאוד גבוהה לכן מומלץ להנמיך אותו. 
     


    הסרט מדבר על נערה מתבגרת בת 15 שנקלעת למצב משפחתי קשה כאשר היא מגדלת לבדה את שלושת אחייה, אביה נפטר ואימה עובדת מאוד קשה וכמעט לא נמצאת בבית. במהלך בית ספר ורוניקה וחברותיה מתחילות לעשות "סיאנס". המצב יוצא משליטה, ורוניקה נכנסת למערבולת עם עצמה ומאבדת הכרה. מאז אותו סיאנס ורוניקה כבר לא מי שהיא הייתה בעבר. ורוניקה מתחילה לראות דברים, חזיונות, לשמוע קולות ולהסתובב בעולם עם תחושה שמישהי כל הזמן ליידה ומאיימת עליה ועל משפחתה. אם חשבתם שפה זה נעצר, המשיכו לצפות כי תגלו עולם שלם של "עולם הרוחות".

    image.thumb.png.dd62f7dcb5ed9e787b302d3c4aab5b37.png
     

    ההתעסקות המעניינת בסרט היא שורוניקה בסך הכל נערה מתגברת וכבר עוברת משבר עצום בחייה. הצופים חווים קושי גדול להמשיך צפייה בסרט כאשר הרוח כבר מתחילה לפעול, והנערה לא רק מדמיינת. העלילה לא "מחדשת" לנו עוד עולם שלם בתוך הז'אנר של סרטי האימה, אפשר לומר שזה סרט אימה סטנדרטי, אכן מפחיד, אבל סרט מן השורה. העלילה מאוד מעניינת ויש לציין שלמרות שראינו בעבר סיפורים כאלה, יש תחושה שהביאו לנו משהו אחר, עלילה הזאת גרמה לנו שנהיה שמוטים לכיסאות ונצפה בהתעניינות רבה. התסריטאים הצליחו לגרום לנו הצופים לחווית סרט אימה כמו שהוא. אפשר לומר שהאפקטים יכלו להיות ברמה יותר גבוה יחסית לשנת 2017 אבל עם זאת, הסרט מצליח לעניין, למשוך עין וכמובן להפחיד.

     


     

    AxlRose1

    תחביבים: Guitar
    המוטו שלי לחיים: תמשיכו לנשום

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...