עבור לתוכן
  • ביקורות

    מאכזב או מדהים- הספירה לאחור

    סרט אפוקליפסה מהשורה הראשונה

    הסרט "הספירה לאחור" יצא באריך ה־10.2.2022 ומתיימר להיות בז'אנר המדע בדיוני ואפוקליפסה. כח מסתורי גורם לירח לזוז ממסלולו ומאיים בפגיעה על כדור הארץ. הסרט "הספירה לאחור" מורכב מהמון עלילות של סרטים מוכרים, עלילת הסרט בעצם מרכזת כמה סיפורים משוגעים ומלהיטים לעלילה אחת שיוצרת את הסרט. אפשר לומר שזה צעד נכון להפקת סרטים כיום, כי העולם כבר מכיר הכל, ובסרט "הספירה לאחור" זה עוד צד מגוון אבל מוכר.
     


    כשהצופים נכנסים לתוך עלילת הסרט תוך כדי צפייה, הם נשאבים לעולם של מדע בדיוני קוסמי עצום שקשה מאוד לצאת ממנו. המון ביקורות יגידו שהסרט לא ריאליסטי וצפויי מידי, אבל אני אגיד שסרט זה מתיימר להיות ריאליסטי בטירוף. הוא מאוד קרוב למציאות וגורם לפחד שזה יכול לקרות גם בעולם המציאותי. למרות שהסרט הזה אינו מוגדר כסרט בז'אנר סרטי האימה, "הספירה לאחור" נותנת זווית ראייה אחרת לסרטי האימה ולוקחת בגדול המון סרטים מהז'אנר למרות שאינו מוגדר ככה. 
    יחסית לשנת 2022 האפקטים בסרט נראים בצורה בלתי רגילה ואף משופרת לעומת סרטים אחרים שיצאו בשנת 2022. הסרט "הספירה לאחור" מביא עמו תחרות גדולה לשאר סרטי המדע בדיוני שיצאו השנה. הסאונד מאוד איכותי ונותן תחושה שאתה נמצא בעלילת הסרט. המון קטעים מרגשים, סוחפים, מפחידים ועמוקים נכנסו לליבינו במהלך הצפייה בסרט. הקרבת ההורים למען ילדיהם, הקשר המטלטל בין הילד לאביו ועוד המון רגש סוחף מלבד הפחד והאימה. ניתן לומר על הסרט "הספירה לאחור" המון דברים, אבל לסרט הזה מגיע טייטל מאוד גדול. חדשני. לא חדשני מבחינת עלילה, ולא מבחינת אפקטים. אלא חדשני מבחינת העוצמה, האפקטים והשחקנים המרשימים שנתנו הצגה למופת.

    AxlRose1

    תחביבים: Guitar
    המוטו שלי לחיים: תמשיכו לנשום

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...