עבור לתוכן
  • ספורט

    ליברפול היא זוכת גביע הסופר קאפ

    ליברפול קטפה את התואר הנחשק מידי צ'לסי, גביע הסופר קאפ

    ביום רביעי התקיים משחק הגמר של גביע הסופר קאפ, שתי הקבוצות האנגליות נפגשו באצטדיון ואדפונה ארינה שנמצא באיסטנבול למשחק על התואר הנחשק, ליברפול שהגיעה הפייבוריטית לניצחון הצליחה לקטוף את התואר בסופו של דבר אך אפשר לומר שהיא נלחמה קשה בשביל להשיג את הגביע.

     

    1565860766_liverpool-calabarets-dressing-room-EB_816AWwAA_V7B.jpg.03d9b231d7e21d035064002f2d405d95.jpg

     

    כבר בדקה ה-36 היו זה צ'לסי שהבקיעו ראשונים כאשר פוליסיץ' שלח מסירה גאונית לאוליביה ג'ירו שהכניס את הכדור בקלות, 12 דקות אחרי, לא אחר מאשר הכוכב סנגלי של ליברפול, סאדיו מאנה השווה את התוצאה. 90 הדקות נגמרו ב1-1 והקבוצות עברו להארכה, את הארכה ליברפול פתחה בסערה כאשר בדקה ה-95 שוב פעם, סאדיו מאנה הבקיע ונתן יתרון חשוב מאוד לליברפול, אך צ'לסי לא ויתרו כל כך מהר ובדקה ה-101 הם השוו את התוצאה, ובכך נגמרו להם 120 דקות של משחק בתוצאת שוויון 2. הקבוצות עברו לפנדלים, ושם השוער אדריאן, שוערה החדש של ליברפול נתן תצוגה מרשימה מאוד והציל את ליברפול ממבוכה ענקית, אדריאן שמתנשא לגובה 1.9 מטרים זינק אל הכדור של תמי אברהם והצליח להדוף אותו, ובכך בעצם, ליברפול זכתה בגביע הסופר קאפ.

     

    המשחק הזה היה הפתעה אחת ענקית, ליברפול הייתה אמורה לרסק את צ'לסי אך הם לא הצליחו לעמוד מול הבלוז כראוי. קבוצתו הצעירה של פראנק לאמפארד הראתה שלמרות שהסגל שלהם נורא צעיר ואין שם כוכבים נוצצים הם מסוגלים לעמוד בראש מורם אל מול אלפות אירופה והוכיחו שלא כסף מה שעושה קבוצה טובה, אלא החיבור בין השחקנים והמאמן, האווירה בחדר ההלבשה. גם פראנק לאמפארד עצמו הוא מאמן חדש וטרי והוא עבר את רף הציפיות של כולנו.

    Cactus

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...