עבור לתוכן
  • חדשות

    Rocket League מברכים על השנה שעברה ומתכננים הרבה שינויים להמשך

    השנה החדשה עוד מעט מסתיימת והגיע המבט לאחור של Rocket League

    שנה מצוינת עברה לגיימינג העולמי ובין היתר גם לRocket League כאחד המשחקים היותר בולטים במהלך השנה הזו ובכלל.

    אחרי שכבר חגגנו את השנה ה2 ליציאתו של המשחק כבר ביולי, לוקחים המפתחים רגע לקראת סוף 2017 וצמוד לחג המולד הזדמנות להסתכל אחורה על השנה המוצלחת ולהודות לכל השחקנים והמעריצים שגרמו לה להיות אפשרית.

     

    38 מיליון שחקנים כבר הצטרפו למשחק ונהנו מיותר מ2 מיליארד משחקים על פי נתונים של החברה. יחד עם ההישג הזה, המשחק ממשיך ומתרחב כך שבקרוב יגיע לשוק הסיני וממש לאחרונה גם יצא לקונסולת הנינטנדו סוויץ'.

    המשחק המשיך וגרף עוד הרבה מעריצים נוספים כשהשנה הייתה שנה משמעותית ביותר לצופי הספורט האלקטרוני ההדוקים כי הRLCS ׁׁ(התחרות המרכזית השנתית של המשחק) הפכה להיות חלק מהזירות התחרותיות העליונות והנחשבות יחד עם עוד מספר של תחרויות גדולות במהלך השנה במשחק.

     

    rl_centio_hero.BksrBNRb--compressor.jpg

     

    החברה מציינת שהגדילה העצומה והמהירה של המשחק הביאה אתגרים חדשים שאיתם היה צריך להתמודד ובין היתר בעיות בשרתים, זו המטרה הראשונה שלהם לשנה הקרובה והיא למגר כמה שיותר את בעיות החיבור שמדי פעם קורות וניתוקים מסוימים.

    החברה בוחרת גם להתמקד בביצועי המשחק דווקא בקונסולת הXbox One וטוענים כי השחקנים מרגישים לעיתים שמתעלמים מהם ולכן מפרסמים שבשנה הקרובה הם יעשו כל שיוכלו כדי לעזור לשחקנים ולפתור את הבעיות.

     

    התכנון של החברה ב2018 ככל הנראה הוא לתמוך בשחקנים ולגרום להם להינות מהמשחק ולא רק מאירועים שיוצאים פעם בכמה זמן או מקופסה חדשה, הם מתכננים להפוך את נקודות הניסיון (XP) להרבה יותר חשובות, לתת לשחקנים מקונסולות שונות לשחק יחד ולתמוך בשחקנים ובחווית המשחק.

    "2017 הייתה השנה הטובה ביותר שלנו בPsyonix ולא יכולנו לעשות זאת בלעדיכם. תודה לכל המעריצים שלנו ברחבי העולם - אנחנו לא יכולים לחכות להגיד לכם על כל הדברים שאנחנו שומרים ל2018".

    הפוסט באתר

    • אהבתי 2
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...