עבור לתוכן

Shaviv Amir

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    50
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אביב

מבקרים אחרונים

3153 צפיות בפרופיל

Shaviv Amir's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

47

כמות מוניטין כללית

  1. קצת על העדכון : בעדכון בעצם הוחלט על מעבר משרת רגיל ובסיסי יותר, לשרת קזואל קצת אחר ויותר "שטותי" ממה ששרת קזואל אמור להיות. Casual>Funsual בעדכון לשרת נוספו ראונדים מיוחדים ומגוונים אשר ישתנו בכל סיבוב, כמו : 1HP Decoy Round Deagle Headshot Round Swag-7 + Gravity Chicken Defuse ( תבואו ותגלו ;) No Recoil Round ועוד הרבה ראונדים מיוחדים שמחכים לכם בשרת ! בנוסף, נוספו מספר מפות חדשות שתוכלו לבדוק. פרטים על האיוונט : ביום חמישי ה-01.02.2018 בשעה 18:00 יתקיים איוונט בשרת, שבמהלכו יחולקו קרדיטים על משימות שונות שמנהלי השרת ייתנו לכם במהלך המשחק. האיוונט יהיה על סכום כולל של 10,000 קרדיטים. אייפי השרת: 199.203.87.134:27107 מקווים לראותכם, הנהלת השרת. Shaviv Amir TapAchK1
  2. @Forrest Gump ניצח אותי באחד על אחד למי שזוכר
  3. You gotta learn to walk before you can run boyo. במילים אחרות תצטרך לדעת תרגילים בסייסיים לפני שאתה מתקדם לדברים כמו בנץ'
  4. אני אישית עושה שכיבות שמיכה כמעט כל יום בשבוע, שכיבות שמיכה עובדות על החזה, היום גיליתי ארבעה דרכים נוספות שאפשר לעשות אותם בצורה משופרת, תהנו.
  5. https://www.yourgame.co.il/index.php?/profile/5955-cactus/ 450 / 350 לחבר צוות 2 ביליון
  6. באלי לעבור לחיפה כוסעמק יש אישור אגב
  7. טפו

    1. Dark

      Dark

      שמאלני מסריח אתה

    2. Shaviv Amir
    3. Dark

      Dark

      בוא לכפס דבר מולי שמאלני מסכן

  8. אח של חבר טוב שלי התחתן עם גבר לא מזמן דרך אזרחי, מן הסתם שהרבנות לא תאפשר להומואים להתחתן זה נוגד את ההלכה ומוריד מהרבנות. ואם אני היום נופל בקרב חברה שלי לא תחשב לשכולה, זה תמיד היה ככה כי המדינה לא יכול להכיר בך אם לא התחתנתם. ותאמין לי שאני יודע כשאני אומר לך שאין ההבדל למדינה בין הומו לסטרייט. והבאתי את הרוסים כדוגמא, כמו שקוראים לרוסים רוסי מסריח ככה גם קוראים להומואים, הומו מסריח, תמיד יהיה משהו לא נעים להגיד על בן אדם לא משנה מה הוא.
  9. איזה זכויות המדינה לא נותנת להם בדיוק שהיא נותנת לכל בן אדם אחר? אתה לא יכול להעניש את הממשלה על דעות של אזרחים, תמיד יהיה אנשים שיסתלבטו על הומואים בדיוק כמו שתמיד יהיה הומואים, מצעד הגאווה זה כמו פמניזם, בהתחלה זה היה אחלה אבל כיום זה הגזמה ושינה משמעות לגמרי. זה נהיה משהו מגעיל ודורש פרובוטקצייה ואנחנו מביישים את עצמנו בכך שאנחנו מרשים לזה לקרות, 200 אלף אנשים שתמכו במצעד הזה זה ממש נוראי. לא צריך להיות מצעד גאווה להומואים וטרנסים כמו שלא צריך להיות מצעד גאווה לרוסים, שניהם מקבלים יחס שלילי על דברים שאינם יכולים לשנות, ואי אפשר להכליל אותם.
  10. כאחד שהיה במצעד הגאווה כשומר מכוחות הביטחון, זה אנשים מגעילים וחסרי טקט והעם הנבחר לא צריך לסבול אותם בארץ המובטחת.
  11. קודם כל פריקיל זה הריגה בלי סיבה, (free) חינם (kill) הריגה, הריגה חינמית בעצם ללא סיבה, אם היית בנשקייה סימן שהיה סיבה להרוג אותך. זה שסיני קטן היה בנשקייה לא הופך את זה לפריקיל, זה פשוט אומר שהוא לא צריך להיות שם באותו הרגע. אני הסברתי לך שלא ראיתי אותו בנשקייה ושאני לא יכול לעשות כלום בלי הוכחות, הבאתי לך מיוט כי המשכת לצעוק על זה בראונד שאחרי זה ובראונד אחרי זה גם אחרי אין ספור פעמים שאמרתי לך לעצור ונתתי לך אזהרות, בסופו של דבר קיבלת מיוט והחלטת שתתחיל להתכווח בצאט, שוב נתתי לך אזהרות על להפסיק להתגרות ולהפסיק להספים אבל המשכת וקיבלת גם גאג. אני מטפל בבעיות בשרת בכיף כל עוד יש לי זכות לעשות את זה, לא ראיתי אותו הורג אותך בנשקייה וכשבדקתי הוא לא היה בנשקייה. קיבלת גאג על זה שהתגרת ואיימת על אדמין בהודעות כמו "אתה תקבל את העונש שלך ושנינו יודעים את זה". לא אכפת לי אם תקרא לי בשם הפרטי שלי אבל כבר אמרתי לך הרבה פעמים שאני מעדיף שיקראו לי שביב, אני לא מחפש על דברים קטנים אני מחפש לאכוף את החוקים בשרת ולמנוע מאנשים כמוך לעקוף אותם. ההוכחות היחידות שיש כאן זה שקיבלת גאג ולפי מה שרואים בצאט, אפשר לראות שהתגרת בי חלקית, אם לא נעים לך שאני מחפש על דברים קטנים, תמנע מלדבר אלי בצורה לא נעימה, אני אוהב לצחוק אבל להכל יש גבול.
  12. אני מאוד מקווה שאתה צוחק כי זה הדבר הכי מטומטם ששמעתי עליו
  13. ממש לא, אני רוצה לראות את הסקין שלי במקום איזה ידיים שנראות לא משהו עם אנימציה לא משהו.
×
×
  • צור חדש...