עבור לתוכן

גאג לא מוצדק

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול truemedia
  • true
  • 0
  • 4 הודעות

שם מגיש התלונה: Xor | Homo Sapiens

SteamID: STEAM_1:0:193988906

 שחקן\אדמין עליו אתה מתלונן: Steve

קישור לסטים של השחקן עליו אתה מתלונן: http://steamcommunity.com/id/mfx654

תאריך המקרה: 2/14/2018

תיאור המקרה: אני ועוד 2 מנהלים ועוד כמה שחקנים נוספים דיברנו וצחקנו בשרת עד שהגיע האדמין המוזכר למעלה והרס הכל. אנחנו דיברנו ואז מישהו בשם SEGEV פנה אליי בקיצור שמי "הומו" מהשם שלי "הומו סאפיאנס". צחקנו מזה קצת גם שתי המנהלים צחקו! אני רשמתי לאחר מכן "מה כולם פה הומואים? חחח"(הכל לא במובן של פגיעה אלה המשך לבדיחה שלנו! והיה מכוון למובן "הומו סאפיאנס"). ואז האדמין הנאמאן למעלה נתן לי גאג ל-30 דקות! ששאלתי אותו באדמין צאט למה הוא ענה לי בגסות "היה לי וויס אנייבל 0 לא שמעתי" וסליחה לא הזכרתי ברגע שהוא נתן גאג הוא אמר "אם מישהו פה נעלב אז..." אחרי זה הסברתי לו גם למה הוא לא צודק וזה גאג לא מוצדק בעליל! אבל הוא ברב החוצפה שהוא חושב שהוא יותר טוב מכל שחקן כי הוא עלאק מנהל של משהו אז הוא סינן ולא הגיב אפילו. אני מבקש שתיקחו בחשבון ששתי אדמינים היו שם וצחקו! ואחד האדמינים הוא הסגן של האדמין/מנהל המוזכר למעלה! ואני מבקש גם שתשנו את החוק שמתי שיש עוד אדמין אז אפשר להיות על VOICEֹ ENABLE 0 כי זה לא הגיוני! אם כבר ה-"מנהל" שלנו בשרת למה הוא יתייחס רק לצאט ואם יקללו או יעשו דברים בוויס צאט למה הוא לא יעשה דבר והאדמינים שבאמת אכפת להם מהשרת יפקחו על הוויס וגם על הצאט הרגיל?!. זה חוק ממש מוזר ולא יעיל בשום צורה שהיא. ודרך אגב רשמתי גם שאם כבר הוא נותן לי גאג אז שיתן מיוט למי שפנה אליי כ-"הומו" והוא שוב סינן!. המנהלים ה-"גבוהים" אני מבקש שתיקחו את זה לצומת לבכם ותעשו עם זה משהו! אני ממש רוצה שהקהילה והשרת דאף-ראן יחזרו להיות כמו בימיו של שקל! כי מאז שסטיב עלה באמת השרת בילתי נסבל שהוא מחובר שם... אני יכול להזכיר לכם שבעידן של סטיב יש בגג 17 שחקנים בשרת ובימיו של שקל היה ממש שרת מלא! אני לא רוצה לדבר אפילו על זה שמתי שיש EVENT אין שרת מלא... אני לא רשמתי את כל זה לחינם אני באמת רוצה שתעשו שינוי גלובלי ותחזירו את מה ששקל השאיר! כי אני לא חוזר לשחק אם סטיב בשרת... יום טוב לכם תודה על הקריאה ומקווה בשיא הרצינות שתעשה כבר משהו כי זה ממש עצוב מה שקורה ותענישו את מי שצריך בשיא החומרה!. שלכם XOR או טרומדיה...

הוכחות תומכות: אין. אבל אתם יכולים לראות בCHAT LOG וגם על הסיבה של הגאג "מעליב".

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

Delux
  • מקסים
  • 255
  • 1k הודעות

אני מבין שאין לך רקורד אז כל מה שרשמת פה יכול להיות שקרי ואין לי על מה להסתמך....

עם זאת אני יותר מחושב שזה לא עניינך את מי נעלה לאדמין או למנהל שרת זה החלטה רק שלנו וברגע שתהיה חלק מהצוות אתה תזכה לזכות כזאת.

כל אדמין מחליט מתי שהוא רוצה אם לתת לך מיוט אז כן יש לפעמים אדמינים שלא אוהבים כל כך צחוקים אז הם לא יתנו מיוט אבל יש גם אדמינים רציניים יותר שזה לא רע שיתנו לך מיוט.

ופעם הבאה תדע שלא רבים עם אדמין בשרת כיוון שהוא מחליט אם לתת לך עונש , אתה יכול להוסיף אותו בסטים או כל מקום אחר , לדבר איתו ולהסביר לו שהוא לא צודק.

ובעניין הוויס אינבל 0 אני אדבר עם הצוות.

ננעל.

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • Delux נעל את האשכול
אורח
פוסט זה נעול לתגובות חדשות.

תתי פורומים

בפורום זה אין תתי פורומים

מנהלי הפורום

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...