עבור לתוכן
  • גיימינג

    העונה החדשה של Valorant הגיעה, ואיתה המון שינויים!

    העונה החדשה של Valorant כבר כאן, והיא מביאה תוכן חדש ומרענן!

    אחרי שכל שחקני "Valorant" רעבים לחידושים, המפתחת "Riot Games" הכריזה על העדכון החדש של Valorant, המביא איתו מספר דברים חדשים, שכל מי שמשחק במשחק חיכה להם! הדבר הראשון, הוא המפה החדשה, שמה של המפה הוא־"Breeze", המפה בסגנון טרופי, היא מלאה בעצי דקל וקווי ראיה רחבים. מצד אחד המפה נוצרה בהשראת האיים הקרביים, המלאים בחופים ועצים יפים, מצד שני במפה יש מקדשים עתיקים ותוספות עתידיות מפתיעות. כצפוי מאחורי עיצוב המפה יש סיפור,  ההריסות על המפה,  אמנות הרחוב המסתורית, והתוספות העתידניות, נועדו לסקרן את השחקנים ולגרום להם לשאול אתם עצמם שאלות מאיפה הגיעה המפה הזו, ולאן זה הולך הלאה.
    image.png.dedf44786ea3c63fc947531f4fab37c5.png

    כמו כן בעדכון גם החלו שינויים בחלק מהדמויות. מעכשיו מכת העשן של "Astra" ו־"Brimstone" יחסמו פלאשים של דמויות אחרות גם כשאתם לא לגמרי בתוך העשן, בנוסף לכך ענן הרעל של־"Viper" קטן מטווח של־400 לטווח של־200, וכרגע ישנם ביצועים טובים יותר של מכת הערפל־VFX של־"Astra", בהגדרות נמוכות ועוד. יתר על כך "Riot Games" תיקנו באג במוד "Spike Rush", לפני העדכון כשאתה לקחת כדור לשדרוג הנשק, כאשר אתה מצויד בנשק־"Operator", הנשק היה נעלם ולא היית מקבל כלום במקומו, עכשיו לאחר העדכון, ה־"Operator" ישאר אצלך וגם תקבל עוד נשק אקראי בסלוט חדש. "Riot Games" הקשיבו לקהל, והוסיפו לפי בקשתם, צלילי־HRTF (HRTF היא תופעה, המתארת כיצד אוזן מקבלת צליל ממקור קול) כאשר אתה זורק את הנשק.
     


    ואיך אפשר בלי? הבאטל פאס החדש, כמו בכל עונה גם עכשיו יצא באטל פאס חדש. בבאטל פאס ישנם מגוון עיצובים חדשים, חלקם עתידניים וצבעוניים, וחלקם עתיקים ומסתוריים. כמובן מאליו, מחיר הבאטל פאס הוא 1000 VP (valorant points, המטבעות של ולורנט), ולא יותר למרות ששווי הפריטים הוא יותר גבוה, מטרת הבאטל פאס היא להקל על הכיס של השחקנים. בדומה לכל באטל פאס, ככל שתשחקו בו יותר ככה גם תעלו יותר רמות, ותרוויחו יותר פרסים. image.png.698c96b247b81497c23e0a4bb7dcc59a.png

    לכבוד העונה החדשה, ולורנט החליטו להפתיע אותנו עם חבילה חדשה, שמה של החבילה הוא "FORSAKEN", החבילה כוללת סכין חדשה ומעוצבת וארבעה רובים חדשים, מחיר החבילה הוא 7100 VP, על החבילה יש הנחה של 4725 VP.

    במידה ואתה רוצה לקנות כל חלק בנפרד אלו המחירים:

    Vandal - 1775 VP

    Operator - 1775 VP

    Spectre - 1775 VP

    Classic - 1775 VP

    Knife - 3550 VP

    Buddy - 475 VP

    Card - 375 VP

    Spray - 325 VP

    מה אתם חושבים על העונה החדשה? כתבו לנו בתגובות!!
     

    BenZZZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...