עבור לתוכן
  • גיימינג

    כל מה שיש לדעת על המשחק Marvel's Guardians of the Galaxy

    המשחק Marvel's Guardians of the Galaxy מגיע אלינו ויש למה לצפות!

    המשחק "Marvel's Guardians of the Galaxy" הוא המשחק החדש של "Eidos Montreal" הראשון בסטודיו מאז "Shadow of the Tomb Raider" מ-2018. בעקבות התגובה הבינונית למשחק "Avengers" של "Crystal Dynamic", המשחק מתגלה כלא כזה כשלון אחרי הכל. תאריך יציאתו של המשחק הוא ה-26 לאוקטובר 2021, לא הרבה לחכות!

    תוכלו לצפות בטריילר של המשחק למעלה. זהו טריילר למשחק המציג תערובת של קטעים מתוך המשחק, דיאלוג וקטעי לחימה. בתחילת הטריילר, השומרים מציינים כי יש להם קנס לשלם אותו, וזה יכול להיות הנושא המרכזי של המשחק. מאוחר יותר, הם חוקרים כוכב לכת אקזוטי, שבו שומרי הגלקסיה נלחמים באויבים הדומים לכלבים עם זרועות דיונון במקום פיהם. בנוסף הטריילר מראה שהם נכנסים לכל מיני בעיות אחרות, כולל מצב שעלול לחייב את הסרת המכנסיים של דראקס, אוי!

    KqQKjpogqDS62B66PCUAvc.png?width=831&hei

    עלילת המשחק מתרחשת מספר שנים לאחר מלחמה בין-גלקטית מאסיבית שהותירה את חותמה על היקום שעדיין נאלץ להתמודד השלכותיה ההרסניות. בין אלו המעוניינים לנצל את השלכות המלחמה על היקום, נמצאים פיטר קוויל ובני קבוצתו, שמקווים להרוויח כסף מהיר במהלך שיטוטיהם מלאי ההרפתקאות ברחבי הגלקסיה. עם זאת, באחת ממבצעי ההונאה שלהם, שנרקמה בעקבות הימור מטופש בין שניים מחברי הקבוצה, פיטר ובני קבוצתו מובילים בשוגג לתאונה קטנה מאוד, שמהר מאוד הולכת וגדלה לכדי שרשרת אירועים קטסטרופליים שמאיימת על שלום היקום השברירי, אלא אם כן ייקחו אחריות על 
    מעשיהם ויפעלו על מנת למגר את האיום. 
    הדמויות אינן חולקות את הדמיון לסרט שלהן (אבל הן נראות די נהדר בכל מקרה). 
    בדומה למשחק הנוקמים, גם דמויותיהם של שומרי הגלקסיה אינן מציגות את דמויות הסרט שלהן. בזמן שתשחקו בתור סטאר לורד, לא תשחקו בתור סטאר לורד של כריס פראט. עם זאת הדמויות אינן חולקות את המראה המדהים מאוד של צוות הנוקמים. גם רוקט וגם גרוט נראים מאוד דומים לעמיתיהם לקולנוע, בעוד שגאמורה ודראקס דומים, אך גם מספיק מסוגננים בדרכם שלהם כך שלא יתקבל מהם את אי השייכות הזאת.

    marvelsguardiansgalaxy_3496133b.png?widt

    בנוגע ל"DLC", יחד עם המשחק תוכלו לקנות "DLC" בתוספת תשלום כמובן. ה-"DLC" הזה כולל בתוכו פתיחה מוקדמת של חלק מהסקינים הנעולים.

    CrazyMelon

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...