עבור לתוכן
  • חדשות

    קונסולה חדשה עומדת להגיע אל המדפים- Nintendo Switch Pro

    הקונסולה החדשה של נינטנדו מתוכננת לצאת בקרוב!

    במרץ 2017, חברת "Nintendo" הוציאה לשוק קונסולת משחק חדשה, "Nintendo Switch". כאשר הגיעה הקונסולה לשוק הצרכנים עם עיצובה הייחודי וחידושיה הרבים בעולם קונסולות המשחק, השאירה אחריה רושם טוב, ובצדק. בגלל השקתה הטובה של הקונסולה, ויכולתה המרשימה לשמור על נתח שוק גדול מעולם קונסולות המשחק (אפילו כיום לאחר כמעט 4 שנים), מעריצים לא ציפו לשמוע דבר בשנים הקרובות על קונסולה חדשה התכנס לסדרה, אך הקונסולה הבאה כבר בקרוב תהיה על המדפים. image.png.1d4912a749549d65af2399ff53e3a95d.png
    לפי שמועות המסתובבות בעולם קונסולות המשחק, הקונסולה שעומדת לצאת אל השוק בשנה הקרובה ("Nintendo Switch Pro"), עומדת להיות הרבה יותר חזקה משתי הקונסולות הקודמות בסדרה ("Nintendo switch" ו־"Nintendo Switch Lite"), ואף תהיה מסוגלת להתמודד בכבוד עם קונסולות הדגל של שתי החברות המובילות "Microsoft" ו־"Sony".
     

    בהתחשב בעובדה שהקונסולה "Nintendo Switch Pro", עומדת להיות קטנה בהרבה משתי הקונסולות השולטות בשוק, האפשרות שהקונסולה תוכל להתמודד עם כותרים כבדים הדורשים הרבה, היא מרשימה ביותר. בהנחה שקונסולה זאת תעמוד בדרישות הכותרים הפופולאריים כיום, בגלל יתרונותיה השונים שכנראה יעברו מה־Nintendo Switch אליה, כל מה שנשאר לנו לעשות, זה לשבת ולחכות להשתלטותה של קונסולה זאת על נתח רחב בשוק, אף יותר מקודמיה בסדרה.

    • אהבתי 1
    Time

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: אין דבר העומד בפני הרצון, אבל אם יש רצון וזה לא עומד ?

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...