עבור לתוכן
  • ספורט

    רשמי: גריזמן ישחק בעונה הבאה בברצלונה!

    החלוץ הצרפתי בן ה- 28 חתם לחמש עונות במדי הקטלונים תמורת 120 מיליון יורו!

    לאחר חודשים ארוכים של שמועות וציפיות, אנטואן גריזמן בן ה- 28 חתם ביום שישי בברצלונה לחמש עונות תמורת סעיף השחרור שלו שעמד על 120 מיליון אירו. הצרפתי יוצג ביום ראשון בקאמפ נואו.

     

    סביב החתמת החלוץ היו הרבה בעיות, לברצלונה לא היה את הכסף הדרוש על מנת להחתים את גריזמן מכיוון שהקטלונים מעוניינים גם בניימאר ותיכננו להשקיע את הכסף שעומד לרשותם בהעברתו של הברזילאי. לפי השמועות ברצלונה הצליחה לשלם את סעיף השחרור בכך שלוותה כסף ככל הנראה מגריזמן. כעת, החוד של ברצלונה הפך לחוד קטלני שלא נופל משלישיית ה- MSN(מסי, סוארז, ניימאר) המפורסמת. כעת לברצלונה נשאר להחתים את הברזילאי מפריס שהעברתו מאוד מסובכת.

     

     

     

    החתמתו של גריזמן עדיין לא נגמרה כאשר אתלטיקו מדריד דורשת מברצלונה לשלם עוד 80 מיליון אירו בטענה שגריזמן כבר סיכם בברצלונה עוד בחודש מרץ ובמרץ סעיף השחרור של גריזמן עמד על 200 מיליון אירו, סרסו הבעלים של אתלטיקו נחוש מאוד לקבל את מה שמגיע לו וככל הנראה גם יש מסמכים שמגבים את הטענה הזאת, באתלטיקו יצאו בהודעה רשמית שהם מאוכזבים מהתנהלותו של גריזמן ואיך שהוא עזב את אתלטיקו אחרי ששיחק במדי האדומים לבנים במשך חמש עונות ועזב אותם תוך שניות.

     

    ברצלונה זכתה לכלול בסגל שלה את אחד החלוצים הכי טובים בעולם. שחקן שזכה באליפות העולם ושחקן שנמצא בשיאו. יש האומרים שהוא החלוץ הטוב בעולם כרגע, גריזמן יעשה לואלורדה המון כאבי ראש כאשר נמצא בעמדתו של סוארז והעמדה השנייה שלו היא העמדה של קוטיניו, יהיה מעניין לראות באיזה עמדה ישחק גריזמן במדי בארסה.

     

    מה ייגמר עם סיפור גריזמן? ברצלונה תשלם עוד 80 מיליון או שהסיפור יעבור בשתיקה?

    נשמח לשמוע בתגובות!

    • אהבתי 1
    Cactus

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    מחכה גם לראות אותו משחק אני חושב שעונה הבאה תהיה מעניינת

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...