על מכשיר ה-Xiaomi Mi Mix, סמארטפון נטול השוליים המרשים, הכריזה ענקית הטכנולוגיה והמובייל הסינית במהלך אירוע הכרזה אותו ערכה בשלהי חודש אוקטובר האחרון. כעת, זמן לא רב לאחר השקתו המצומצמת למדי בסין, הצליח לשים את ידיו על המכשיר ערוץ היוטיוב JerryRigEverything, שמקפיד להשחית ולהרחיב סמארטפונים מן השווקים השונים, זאת במטרה לבחון את עמידותם וכך גם עם ה-Mi Mix של שיאומי.


במסגרת מבחן העמידות הרחב שעבר הסמארטפון נטול השוליים, נבדקה עמידותו בפני שריטות, אש וקיפול. במבחן הראשון מבין השלושה, הוא מבחן העמידות בפני שריטות בחלקו הקדמי, נמצא ה-Mi Mix כעמיד בצורה שווה למרבית הסמארטפונים שהוכרזו בשנתיים האחרונות, העוטים ברובם זכוכית מגן מסדרות Gorilla Glass השונות. גב המכשיר, העשוי מקרמיקה, נלקח גם הוא למבחן וזה הציג תוצאות מרשימות במיוחד, כאשר עמידותו בפני שריטות הייתה אף גבוהה יותר ממסך המכשיר.

גם כאשר נבחן מסך ה-Mi Mix תחת מגע ישיר של אש, השפעותיה היו לטווח הקרוב בלבד ולאחר זמן מה חלף הנזק שנוצר ממגע האש במסך. המבחן המעניין ביותר הוא כמובן מבחן הקיפול (Bend Test), שהחל להפוך פופולרי מאז סערת מכשירי האייפון 6 המתעקמים. אז האם ה-Xiaomi Mi Mix, שחלקו הקדמי מכיל בעיקר מסך ללא שטח מת רב, עבר את המבחן בגאווה או שמא נחל כישלון חרוץ? זאת נשאיר לכם לגלות באמצעות צפייה בסרטון המצורף מטה.

 

קרדיט לאתר gadgety על הכתבה המדהימה.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים