יצרנית מצלמות האקסטרים גופרו (GoPro) נכנסה הערב (ב', 19.9) באופן רשמי לתחום הרחפנים עם Karma, הרחפן הראשון מבית החברה שמסוגל להתקפל ולהתאים לנשיאה בתוך תיק לשימוש בכל מקום בו תרצו לצלם תמונות או וידאו מהאוויר. ה-Karma מאפשר צילום מהאוויר דרך מצלמת גופרו המולבשת על הרחפן (נמכרת בנפרד), אותה ניתן לנתק ולחבר לאביזרים שונים כמו כל מצלמת GoPro, ובכך יוצרת החברה מצלמה רב תכליתית לצילום בכל מצב. הרחפן מאפשר חיבור למצלמות GoPro החל מסדרת Hero 4 ו-GoPro Session ומעלה.

 

ה-GoPro Karma מגיע יחד עם תיק בתוכו ניתן לאחסן את הרחפן ועם שלט רחוק חכם בעל מסך מגע המאפשר שליטה נוחה. דרך השלט ניתן להפעיל סימולטור טיסה שילמד את המשתמשים על האפשרויות השונות הניתנות לביצוע עם הרחפן בזמן טיסה. בנוסף, מגיעה ערכת הרחפן יחד עם מייצב מצלמה נייד אותו ניתן לנתק מה-Karma לשימוש נפרד באחיזה ביד עם מצלמת GoPro.

 

גריפ אחיזה ניתק מהרחפן (תמונה: יח"צ GoPro)

 

רחפן ה-Karma מאפשר פעולות המראה ונחיתה מהירות על-ידי לחיצה על כפתור בודד בשלט החכם ומתוכנת מראש על מנת להימנע מטיסה באיזורים לא מורשים לטיסה. במידה שיצא הרחפן מטווח הקליטה, הוא יחזור באופן אוטומטי למקום ממנו המריא ודרך הגדרות מסלולים הקבועים בו תוכלו ליצור צילומים מקצועיים באופן אוטומטי במספר דרכים שונות.

 

מצלמות ה-GoPro המתחברות לרחפן ניתנות לשליטה מלאה מרחוק כך שניתן לשנות מצבי צילום והגדרות תוך כדי טיסה, ובחברה הוסיפו אפשרות לשיתוף החברים בוידאו המגיע מתוך המצלמה ואף מתן שליטה במצלמה דרך אפליקציית GoPro Passenger לסמארטפון או לטאבלט.

 

תיק נשיאה לרחפן Karma מתקפל (תמונה: יח"צ GoPro)

רחפן ה-Karma יהיה זמין לרכישה בישראל בתחילת 2017 ביבוא רשמי על-ידי חברת DAA, כאשר מחירו בעולם עומד על 799 דולר עבור הרחפן לבדו. באנדל המשלב את מצלמת ה-Hero 5 שהוכרזה גם היא הערב, יגיע במחיר 1,099 דולר ובאנדל נוסף שיוצע במחיר של 999 דולר יציע את מצלמת ה-Hero 5 Session החדשה יחד עם הרחפן. המחירים בישראל צפויים להיחשף יחד עם השקתו של הרחפן בארץ בשנה הבאה.

 

קרדיט לאתר gadgety.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים