אינסטגרם וידאו

 

נראה שבתקופה האחרונה אינסטגרם החלה להעלות הילוך ולשחרר עוד ועוד פיצ'רים חדשים. היום מודיעה החברה על השקה של עוד שניים נוספים משמעותיים למדי. העדכון הראשון הוא תמיכה בשידורים חיים ישירות מתוך ה-Story של כל משתמש – מעיין מקבילה אינסטגרמית לשידורי החי בפייסבוק. העדכון השני מאפשר למשתמשים לשלוח הודעות שנעלמות לאחר שליחתן באופן המזכיר מאוד את סנאפצ'אט.

 

כפי שציינו, העדכון הראשון ואולי המשמעותי ביותר הוא הוספת היכולת לעלות לשידור חי ישירות מתוך האפליקציה. בגרסה החדשה כל משתמש יוכל להתחיל לשדר דרך מממשק ה-Story שלו ובאותו הרגע תשלח הודעת פוש רק לעוקבים שביצעו מספר גבוה של אינטרקציות עם אותו חשבון מדובר. בפועל זה אומר שלא כל העוקבים ייחשפו לשידור החי אלא רק קומץ עוקבים שאכן יוצר אינטרקציה על בסיס מתמשך עם המשתמש. הסיבה לך נעוצה בעובדה שאינטסגרם מעוניינת שהמשתמשים יקבלו חווית שידור נעימה וקולחת שככל הנראה תגיע בעיקר מהעוקבים הנאמנים ביותר.

 

 

בנוסף לכל אלה, הנקודה המסקרנת ביותר הוא שלאחר השידור החי, הסרטון לא יהיה זמין באפליקציה (או בכל שירות אחר) והוא יושמד מיד בתום השידור. ככל הנראה מדובר על אותה מגמה בה אינטסגרם רוצה להפוך את השידור החי למקום קליל ונעים שבו אפשר לשדר מבלי לדאוג לכך שהסרטון יישאר מתועד, אפילו לרק 24 שעות.

 

השידור החי איננו הדבר היחיד שנעלם בגרסה החדשה של אינסטגרם. החברה הודיעה כי בעדכון החדש ניתן יהיה לשלוח גם הודעות שנעלמות – ממש כמו בסנאפצ'אט. הפיצ'ר החדש יאפשר למשתמשים לשלוח תמונות שישמידו את עצמן לאחר הצפייה הן בשיחות פרטיות והן בשיחות קבוצתיות . גם כאן אינטסגרם, בדומה לסנאפצ'אט, תודיע לכם במידה ואחד הנמענים עשה צילום מסך לתמונה.

 

 

אפשרות השידור החי תגיע לראשונה לקבוצות קטנות של משתמשים נבחרים ובעתיד הקרוב לשאר חברי הרשת החברתית. ההודעות הנעלמות יגיעו כבר היום למשתמשים ברחבי העולם ויהיו זמינים לקהל הרחב.

 

קרדיט לאתר gadgety.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים