אפליקציית מקלדת Moojis

 

אמוג'ים הפכו כבר ממזמן לדרך ביטוי נפוצה בקרב בני נוער ומשתמשי האינטרנט בכלל: סמיילי קורץ, קקי מחייך ועוד הפכו לדרך לגיטימית לתקשר עם הקרובים אלינו. אפליקציה ישראלית חדשה בשם Moojis רוצה לקחת את האמוג'ים כמה צעדים קדימה ולהעניק למשתמשים אפשרות להפוך את הפנים שלהם למספר אמוג'ים שונים אותם יכולו לשלוח בהתאם לסיטואציה.

 

Moojis היא בעצם אפליקציית מקלדת הזמינה הן לאנדרואיד והן ל-iOS המאפשרת לכל משתמש ליצור אמוג'ים מהפנים שלו באמצעות תהליך מיוחד. בהפעלה הראשונית של האפליקציה תתבקשו ליצור את האמוג'י הרלוונטי לכל הבעת פנים הקיימת באפליקציה.

 

כך למשל, ברגע שתרצו ליצור את האמוג'י ה-"שמח" תפתח בפניכם המצלמה הקדמית ותתבקשו למקם את הפנים שלכם בהתאם להוראות על המסך. לאחר צילום התמונה תוכלו לתקן את התוצאה ולהגדיר ידנית את קווי המתאר של הפנים שלכם. לבסוף תצטרכו לקבוע עוד כמה אלמנטים קטנים כדוגמת צבע העיניים או גוון העור שלכם. לבסוף תקבלו אמוג'י מלא בתצורת הפנים שלכם.

 

 

 

מלבד האמוג'י השמח ישנם עוד שבעה אמוג'ים אופציונליים שניתן ליצור: עצוב, מופתע, שובב ועוד. בנוסף לאמוג'ים המגיעים כברירת מחדל ניתן לגשת לחנות האמוג'ים באפליקציה ולהוריד ערכות נוספות המחולקות לפי נושאים: חיות, סרטים ועוד. נכון לכתיבת שורות אלה ולרגל ההשקה, כל החבילות הנוספות מוצעות בחינם ללא כל עלות למשתמש.

 

כפי שציינו בהתחלה, Moojis היא בעצם מקלדת ולאחר השלמת הפרצופים הרצויים יש להוסיף אותה כאחת ממקלדת ברירת המחדל של המכשיר. בשלב זה ניתן לשלוח את התמונות ישירות למספר שירותים: פייסבוק, מסנג'ר וואטסאפ ועוד, כאשר הצד המקבל יראה את האמוג'ים כתמונה.

 

להורדה לאנדרואיד – לחצו כאן.

 

להורדה ל-iOS – לחצו כאן.

 

קרדיט ל-gadgety.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים