תמונה קונספט למכשיר אייפון בעיצוב זכוכית מלא (מקור: מרטין חג'ק, martinhajek.com)

 

תהיתם ואולי אף מעט ציפיתם שאפל תציג עיצוב חדש, משודרג ומשופר לכלל מכשירי סדרת מכשירי הדגל הבאה מבית ייצורה, iPhone 8? ובכן, כדאי שלא תפתחו ציפיות רבות, שכן אנליסט המובייל הבכיר מינג-צ'י קאו חושף בהערכותיו החדשות כי ענקית הטכנולוגיה ויצרנית הסמארטפונים השניה בגודלה בעולם תציג שינויי משמעותי בעיצובו של דגם אחד בלבד מתוך שלושת הדגמים הצפויים להגיע כחלק מסדרת אייפון 8 בשנה הבאה.

 

לטענת האנליסט, מכשיר האייפון 8 שיביא עימו את השינויים הללו יהיה דגם הפרימיום מבין שלושת מכשירי הסדרה, שעשוי להיקרא בשם iPhone 8 Pro. דגם זה יציע, לדבריו, עיצוב חדש לחלוטין ומפרט משופר שבראשו נמצא צג OLED נטול שוליים בגודל 5.2 אינץ'. צג זה אמנם יהיה בגודל 5.2 אינץ' בחלקו הקדמי של המכשיר, אך לא שם הוא יגמר: על פי ההערכות, המסך יעטוף גם את שולי המכשיר וגודלו הכללי ינוע בין 5.5 ל-5.8 אינץ', מתוך כך רק כ-5.2 אינץ' יהיו פעילים.

 

נוסף על דגם הפרימיום הנ"ל, תציג אפל שני מכשירים נוספים, הם אייפון 8 ואייפון 8 פלוס, שיביאו עימם קווי עיצוב כלליים דומים מאוד למקביליהם בסדרת אייפון 7 הנוכחית ואלו ישארו בגודל 4.7 ו-5.5 אינץ', בהתאמה. אפל עשויה למחזר את עיצוב מכשיריה זו שנה נוספת, ובכך תהא זו השנה הרביעית בה מבצעת החברה שימוש בקווי העיצוב הכלליים שהוצבו עם הכרזת סדרת iPhone 6. אף שקווי העיצוב יהיו דיי דומים, החומר העיקרי בו תשתמש אפל, כך על פי קאו, יהיה זכוכית.

 

סדרת האייפון 7 (תמונה: Apple)

 

לא רק ששני המכשירים הללו יגיעו עם עיצוב די דומה לקודמם, אלא שגם צג ה-OLED שיגיע עם דגם הפרימיום כלל לא מתוכנן עבורם, ואלו ימשיכו לבצע שימוש במסך LCD סטנדרטי המגיע עם מכשירי האייפון כיום. הסיבה לכך, לטענת מגזין בלומברג, נעוצה בקשיים הניצבים בפני חטיבת Samsung Display בדרך אל ייצורם המסחרי של צגי OLED במפעליה.

 

בכל הנוגע למחירי הסדרה, כך נמסר, דגמי ה-5.5 ו-4.7 אינץ' של סדרת אייפון 8 עשויים לקבל תג מחיר נמוך יותר בהשוואה לזה שהוצמד לקודמם בשנים האחרונות. דגם הפרימיום, ששמו אינו ידוע באופן סופי, צפוי לקבל את תג המחיר הגבוה ביותר בסדרה וייתכן כי אף הגבוה ביותר בקרב מכשירי האייפון מאז נחשף האייפון הראשון ב-2007.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים