עבור לתוכן

אפל תציג שתי סדרות סמארטפונים בשנה הבאה: iPhone 7S ו-iPhone 8

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול Haim
  • חיים
  • 561
  • 1.8k הודעות

תמונה קונספט למכשיר אייפון בעיצוב זכוכית מלא (מקור: מרטין חג'ק, martinhajek.com)

התמונה מתחילה להתבהר: ענקית המחשוב, המובייל והסמארטפונים האמריקאית, אפל, תשיק במהלך השנה הבאה שלושה דגמי אייפון שונים – מתוכם שני מכשירים ישוייכו לסדרת iPhone 7S ואילו השלישי יושק תחת סדרה חדשה העונה לשם iPhone 8. כך עולה מתוך הערכותיו החדשות של אנליסט המובייל הבכיר מינג-צ'י קאו.

 

את דברי קאו מביא מגזין פורבס האמריקאי, שמציג בהערכותיו החדשות תמונה זהה למדי לזו שהציג קודם לכן, בעודו מוסר כי אפל תחשוף בשנה הבאה שלושה מכשירי אייפון חדשים. אלא שהפעם, ובניגוד למספר דיווחים קודמים, מעידים דברי האנליסט כי שלושת המכשירים יפוצלו לשתי סדרות אייפון חדשות לחלוטין. ראשונה מבין השניים תהא סדרת iPhone 7S, ובה נמצא שני דגמים, הם iPhone 7S ו-iPhone 7S Plus.

 

אלו, כפי שבוודאי ניחשתם, יגיעו כממשיכי הדרך הישירים לאייפון 7 ואייפון 7 פלוס, בעודם מציעים צג LCD בגודל 4.7 ו-5.5 אינץ', בהתאמה. אף שמסך ה-OLED לא ימצא את דרכו אל השניים, יציעו אלה עיצוב חדש העשוי ברובו מזכוכית תוך שילובה של מסגרת עשויה סגסוגת אלומיניום.

 

הסדרה השניה שתוצג בשלהי 2017 תהא סדרת אייפון 8, שתציע מכשיר יחיד בשם המובן מאליו iPhone 8. זה, כך נמסר, לא יציע רק את מבנה הזכוכית החדש, אלא צפוי לשלב גם מסך OLED נטול שוליים בגודל של 5.8 אינץ', מתוכם בין 5.1 ל-5.2 אינץ' פעילים, בעוד השאר פרושים לאורך מסגרת המכשיר. את שלושת מכשירי האייפון שיוכרזו בשנה הבאה, כך נמסר, יניע שבב העיבוד Apple A11.

 

אחת מסיבותיה של אפל למעבר למבנה זכוכית מלא, מוסר קאו, הוא רצונה לשלב במכשיריה יכולות טעינה אלחוטית. פיצ'ר זה, כידוע, מעט יותר בעייתי ליישום במקרה של מבנה מתכת מלא עקב קושי במעבר של גלים אלקטרומגנטיים דרך האלומיניום. סיבה נוספת, כך נמסר, היא רצונו של סמנכ"ל העיצוב בחברה, ג'וני אייב, להציג אייפון שנראה כמו יחידת זכוכית אחת לכל אורכו. בשלב הנוכחי לא ידוע האם כלל מכשירי הסדרה יביאו עמם את יכולות הטעינה האלחוטית, אך דגם ה-iPhone 8 יציע זאת באופן די ודאי.

 

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

Senor
  •  .
  • 189
  • 639 הודעות

מחכה בקוצר רוח, תודה על הפרסום!

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.

התחבר עכשיו

תתי פורומים

בפורום זה אין תתי פורומים

מנהלי הפורום

בפורום זה אין מנהלים

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...