n0nstop 135 פורסם 2017 בינואר 22 n0nstop YourGame Average יוגב 135 1.5k הודעות לפני 8 שעות KnowYourMeme אמר: @n0nstop נו? קרתה פדיחה ושכחתי תסיסמה לmy anime list אני מנסה לשחזר ואז אני יצלם לכם via GIPHY [email protected] קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
n0nstop 135 פורסם 2017 בינואר 22 n0nstop YourGame Average יוגב 135 1.5k הודעות http://prntscr.com/dyrs52 לא יודע מה איתכם אבל אני מת על הקלאסיות. כל כך קשה לי לדרג אותם כי יש כלכך הרבה טובות via GIPHY [email protected] קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Allison 582 פורסם 2017 בינואר 22 Allison YourGame Semi-Pro שחר 582 2.4k הודעות לפני 4 שעות n0nstop אמר: http://prntscr.com/dyrs52 לא יודע מה איתכם אבל אני מת על הקלאסיות. כל כך קשה לי לדרג אותם כי יש כלכך הרבה טובות חחחחחחח וואו זה ה ANIME LIST הכי משעמם שראיתי איזה שמן אתה וואי Anime List My artwork shop קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
n0nstop 135 פורסם 2017 בינואר 22 n0nstop YourGame Average יוגב 135 1.5k הודעות לפני 7 דקות KnowYourMeme אמר: חחחחחחח וואו זה ה ANIME LIST הכי משעמם שראיתי איזה שמן אתה וואי classic via GIPHY [email protected] קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Gal 60 פורסם 2017 בינואר 22 Gal YourGame Expert גל 60 379 הודעות ראיתי 3 ONE PIECE NARUTO+SHIPUDDEN ONE PUNCH MAN ממש יפות נורא אהבתי שוות צפייה ממליץ קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
sakura 13 פורסם 2017 בינואר 24 sakura אדמין תמיר 13 168 הודעות לפני ב-1/21/2017 at 22:03 Stella אמר: במקרה שלך הכי טוב זה להתחיל עם אנימות גרועות כמו שעשית, ככה שתעבור לאנימות טובות (גרועות כמו מספרים 3 4 7 8 ובמיוחד 9), וגם בטופ יש לך אנימות די ממוצעות (1 5 6) וחוץ מ2 אני לא ממש יכול להגיד שהן טובות תתחיל מHUNTER X HUNTER 2011, וזה נראה שאתה לא רואה בעברית אלא באנגלית וזה מצוין תודה על העצה אני יתחיל לראות אגב. איזה מהאנימות אתה חשבת שהם טובות (רשמת שחוץ מ2) אשמח לדעת איזה מהם אתה חשבתי שהם יותר טובות קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
MadeCrazy 3 פורסם 2017 בינואר 24 MadeCrazy חדש/ה ב־YourGame אילון 3 49 הודעות דרגון בול :X היחיד שראיתי, והיחיד שאראה קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
HaRemez 358 פורסם 2017 בינואר 24 HaRemez YourGame Semi-Pro שמשון 358 2.1k הודעות לפני 9 דקות MadeCrazy אמר: דרגון בול :X היחיד שראיתי, והיחיד שאראה מדוע? קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
MadeCrazy 3 פורסם 2017 בינואר 25 MadeCrazy חדש/ה ב־YourGame אילון 3 49 הודעות לפני 17 שעות AngelSans אמר: מדוע? כי זה הדבר היחיד שאני אוהב קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Stella 23 יוצר/ת האשכול פורסם 2017 בינואר 25 Stella משתמש רשום 23 147 הודעות לפני 21 שעות sakura אמר: תודה על העצה אני יתחיל לראות אגב. איזה מהאנימות אתה חשבת שהם טובות (רשמת שחוץ מ2) אשמח לדעת איזה מהם אתה חשבתי שהם יותר טובות טוב אז ניקח את הטופ 10 שלך (יותר נכון טופ 9) 1.owari no seraph 2.tokyo magnitude 8.0 3.Freezing 4.Naruto 5.SAO 6.akame ga Kill! 7.Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? - And you thought there is never a girl online? 8.Tokyo Ghoul 9.Itsuka Tenma no Kuro Usagi עכשיו אני אעשה מזה את מה שאני חושב שהכי טוב עד הכי אחרון, אתן גם ציון מ1-10 וככה תדע מה אני חושב על הסדרות קודם כל, NARUTO ו TOKYO GHOUL לא ראיתי אבל הבנתי שהאנימה עושה אבל למקור שלה במיוחד במקרה של TOKYO GHOUL, אז הם לא יהיו פה 1. tokyo magnitude 8.0 - בסך הכל דרמה טובה, סוף קצת כואב ודרמתי, עצוב, יש כאלו שיבכו, אבל בתור מישהו שראה CLANNAD AFTER STORY זה לא גרם לי לבכות בכלל, ציון סופי 8/10 2. OWARI NO SERAPH - תראה, אני לא אוהב ATTACK ON TITAN, הרבה מתים על זה וזה התחלה טובה, אני פשוט לא סבלתי את זה, וכשזה הגיע לOWARI זה היה ממש דומה לAOT, אבל היה בזה משהו נחמד, אני די אהבתי בזמנו (כנראה שאם אנסה עכשיו אזרוק) עונה 1 הייתה לא משהו אבל עונה 2 הייתה שיפור לדעתי גדול, ציון כללי כנראה יהיה 7.5/10 3. SAO - אנשים סתם הייטרים לסאו, זה סדרה עם קונספט מדהים, זה שהיא נהרסה בדרך לא אומר שהיא גרועה, ולמרות שעונה 2 בסופה הייתה סבל, הציון הכללי שלי יהיה 6.2/10 (שלא גרוע, זה פשוט נחמד בסך הכל בזמן ש5 זה ממוצע) 4. AKAME - יש לזה קונספט נחמד, אבל זה... פשוט נדפק, העלילה נהרסה לגמרי אחרי פרק 13 והסוף היה הסוף אחד הטיפשיים ומאולצים שראיתי מאז SCHOOL DAYS, אבל זה לפחות היה כיפי, 6/10 5. NETOGE - זה התחיל טוב, נהרס בדרך, הסוף היה מפגר ולא מצחיק, 5.5/10 6. FREEZING - איכס, סתם FAN SERVICE, רקודאי הרבה יותר טוב 3.5/10 7. Itsuka Tenma no Kuro Usagi - .... זה פשוט גרוע, שלא נדבר על זה שבמקור זה אמור להיות אימה והאנימה פשוט הייתה קומדיה מפגרת קלישאתית 3/10 תראה מה שכתבתי זה לא סיקור, פשוט רשמתי איך שאני רואה את האנימה בכללי אם אתה רוצה פירוט ללמה זה גרוע אני יוכל אם יהיה לי כוח אם אתה רוצה המלצות אני יכול לעזור לך קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
sakura 13 פורסם 2017 בינואר 25 sakura אדמין תמיר 13 168 הודעות לפני 2 שעות Stella אמר: טוב אז ניקח את הטופ 10 שלך (יותר נכון טופ 9) 1.owari no seraph 2.tokyo magnitude 8.0 3.Freezing 4.Naruto 5.SAO 6.akame ga Kill! 7.Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? - And you thought there is never a girl online? 8.Tokyo Ghoul 9.Itsuka Tenma no Kuro Usagi עכשיו אני אעשה מזה את מה שאני חושב שהכי טוב עד הכי אחרון, אתן גם ציון מ1-10 וככה תדע מה אני חושב על הסדרות קודם כל, NARUTO ו TOKYO GHOUL לא ראיתי אבל הבנתי שהאנימה עושה אבל למקור שלה במיוחד במקרה של TOKYO GHOUL, אז הם לא יהיו פה 1. tokyo magnitude 8.0 - בסך הכל דרמה טובה, סוף קצת כואב ודרמתי, עצוב, יש כאלו שיבכו, אבל בתור מישהו שראה CLANNAD AFTER STORY זה לא גרם לי לבכות בכלל, ציון סופי 8/10 2. OWARI NO SERAPH - תראה, אני לא אוהב ATTACK ON TITAN, הרבה מתים על זה וזה התחלה טובה, אני פשוט לא סבלתי את זה, וכשזה הגיע לOWARI זה היה ממש דומה לAOT, אבל היה בזה משהו נחמד, אני די אהבתי בזמנו (כנראה שאם אנסה עכשיו אזרוק) עונה 1 הייתה לא משהו אבל עונה 2 הייתה שיפור לדעתי גדול, ציון כללי כנראה יהיה 7.5/10 3. SAO - אנשים סתם הייטרים לסאו, זה סדרה עם קונספט מדהים, זה שהיא נהרסה בדרך לא אומר שהיא גרועה, ולמרות שעונה 2 בסופה הייתה סבל, הציון הכללי שלי יהיה 6.2/10 (שלא גרוע, זה פשוט נחמד בסך הכל בזמן ש5 זה ממוצע) 4. AKAME - יש לזה קונספט נחמד, אבל זה... פשוט נדפק, העלילה נהרסה לגמרי אחרי פרק 13 והסוף היה הסוף אחד הטיפשיים ומאולצים שראיתי מאז SCHOOL DAYS, אבל זה לפחות היה כיפי, 6/10 5. NETOGE - זה התחיל טוב, נהרס בדרך, הסוף היה מפגר ולא מצחיק, 5.5/10 6. FREEZING - איכס, סתם FAN SERVICE, רקודאי הרבה יותר טוב 3.5/10 7. Itsuka Tenma no Kuro Usagi - .... זה פשוט גרוע, שלא נדבר על זה שבמקור זה אמור להיות אימה והאנימה פשוט הייתה קומדיה מפגרת קלישאתית 3/10 תראה מה שכתבתי זה לא סיקור, פשוט רשמתי איך שאני רואה את האנימה בכללי אם אתה רוצה פירוט ללמה זה גרוע אני יוכל אם יהיה לי כוח אם אתה רוצה המלצות אני יכול לעזור לך תודה רבה על הביקרות הבונה על האנימות בעיקרון AOT אני אישית גם לא סבלתי אבל owari היה ממש טוב. tokyo magnitude 8.0 פשוט גרם לי לבכות כול כך הרבה עכשיו לגבי CLANNAD ואז CLANNAD AFTER STORY שווה לי לראות את זה? האם זאת אנימה ששווה את הצפייה כי יש לה לא מעט פרקים לגבי ה hxh 2011 התחלתי לראות את הסדרה שאסיים אותה אשמח לרשום לך בפרטי כדי שתמליץ לי על עוד אנימות היא ממש טובה עד עכשיו :) קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Stella 23 יוצר/ת האשכול פורסם 2017 בינואר 25 Stella משתמש רשום 23 147 הודעות לפני 1 שעה sakura אמר: תודה רבה על הביקרות הבונה על האנימות בעיקרון AOT אני אישית גם לא סבלתי אבל owari היה ממש טוב. tokyo magnitude 8.0 פשוט גרם לי לבכות כול כך הרבה עכשיו לגבי CLANNAD ואז CLANNAD AFTER STORY שווה לי לראות את זה? האם זאת אנימה ששווה את הצפייה כי יש לה לא מעט פרקים לגבי ה hxh 2011 התחלתי לראות את הסדרה שאסיים אותה אשמח לרשום לך בפרטי כדי שתמליץ לי על עוד אנימות היא ממש טובה עד עכשיו :) CLANNAD AFTER STORY זה האמא של הדרמות, רק אם אין לך לב אתה לא תבכה האנימה היחידה שבכיתי אני אשכרה בכיתי באמצע לילה בחוזקה בסוף הערתי את אח שלי קודם CLANNAD ואז AFTER STORY, עונה ראשונה מעולה אבל שנייה זה השיא של השיא יש נגיד את YOUR LIE IN APRIL שדי קרובה אבל רק הייתה לי דמעה בסוף שלה או ANOHANA שגם מרגש מאוד אבל לא כמו YOUR LIE IN APRIL ונגיד יש דברים כמו tokyo magnitude 8.0 שטוב מאוד אבל לא כזה מרגש בסופו של דבר אבל קלאנד זה כבר סיפור אחר, פשוט הייתי WTF בחצי השני של עונה 2, הלב שלי נשבר בזה, אני מציע להכין את עצמך, יכול להיות אבל שלא תרגיש כמוני וזה בסדר, אבל אם בכית ב8.0 בטוח תבכה בקלאנד והדבר שאני תמיד מציע זה לראות USAGI DROP אחרי שאתה מסיים את כל קלאנד, כי זה אנימה מרגיעה עם קסם אמיתי, מתאים לכל הרגשות משם אני בכללי לא אוהב שונני באטל (כמו וואן פיס נארוטו וכו'), ולמרות שהאנטר גם שונן באטל, בשבילי זה הרגיש כמו משהו אחר, במיוחד בחצי השני של האנימה, זה היה בוגר ומיוחד, לדעתי זה אחד מהאנימות המדהימות שקיימות קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
sakura 13 פורסם 2017 בינואר 26 sakura אדמין תמיר 13 168 הודעות (נערך) לפני 20 שעות Stella אמר: CLANNAD AFTER STORY זה האמא של הדרמות, רק אם אין לך לב אתה לא תבכה האנימה היחידה שבכיתי אני אשכרה בכיתי באמצע לילה בחוזקה בסוף הערתי את אח שלי קודם CLANNAD ואז AFTER STORY, עונה ראשונה מעולה אבל שנייה זה השיא של השיא יש נגיד את YOUR LIE IN APRIL שדי קרובה אבל רק הייתה לי דמעה בסוף שלה או ANOHANA שגם מרגש מאוד אבל לא כמו YOUR LIE IN APRIL ונגיד יש דברים כמו tokyo magnitude 8.0 שטוב מאוד אבל לא כזה מרגש בסופו של דבר אבל קלאנד זה כבר סיפור אחר, פשוט הייתי WTF בחצי השני של עונה 2, הלב שלי נשבר בזה, אני מציע להכין את עצמך, יכול להיות אבל שלא תרגיש כמוני וזה בסדר, אבל אם בכית ב8.0 בטוח תבכה בקלאנד והדבר שאני תמיד מציע זה לראות USAGI DROP אחרי שאתה מסיים את כל קלאנד, כי זה אנימה מרגיעה עם קסם אמיתי, מתאים לכל הרגשות משם אני בכללי לא אוהב שונני באטל (כמו וואן פיס נארוטו וכו'), ולמרות שהאנטר גם שונן באטל, בשבילי זה הרגיש כמו משהו אחר, במיוחד בחצי השני של האנימה, זה היה בוגר ומיוחד, לדעתי זה אחד מהאנימות המדהימות שקיימות תודה רבה החלטתי ללכת על : CLANNAD ואז AFTER STORY, אני יעבור אחרי זה ל USAGI DROP, בנתיים עשיתי drop מ Hxh 2011. אני יראה אותו אחרי שאסיים את USAGI ואם לא יהיה לי יותר מה לראות זה שמור לי באנימה ליסט... ואגב Tokyo magnitude גרם לי לבכות xD (היה לזה סיפור ונקשרתי כבר לדמות ההיא..) מקווה מאוד ש CLANNAD לא יאכזב אותי! אתה ממליץ לי על You lie in april? ואם כן לראות אותו אחרי AFTER STORY או אחרי USAGI DROP. נערך 2017 בינואר 26 על ידי sakura קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Stella 23 יוצר/ת האשכול פורסם 2017 בינואר 27 Stella משתמש רשום 23 147 הודעות לפני 15 שעות sakura אמר: תודה רבה החלטתי ללכת על : CLANNAD ואז AFTER STORY, אני יעבור אחרי זה ל USAGI DROP, בנתיים עשיתי drop מ Hxh 2011. אני יראה אותו אחרי שאסיים את USAGI ואם לא יהיה לי יותר מה לראות זה שמור לי באנימה ליסט... ואגב Tokyo magnitude גרם לי לבכות xD (היה לזה סיפור ונקשרתי כבר לדמות ההיא..) מקווה מאוד ש CLANNAD לא יאכזב אותי! אתה ממליץ לי על You lie in april? ואם כן לראות אותו אחרי AFTER STORY או אחרי USAGI DROP. ברור שאני ממליץ על YOUR LIE IN APRIL, סדרה ממש מרגשת ומוזיקה מעולה, אבל אם אתה רואה אותה תראה אחרי USAGI DROP עונה ראשונה של קלאנד זה סוג של יומיום תיכון שנעשה טוב, אז כנראה אולי לא תתרגש ואולי אפילו תשתעמם (אני נגיד לא השתעממתי בכלל), עונה 2 (AFTER STORY) זה השיא של הסיפור, הייתי מביא לך קישור לסיקור שעשיתי אבל זה בקהילה אחרת ואם תסתכל על הטופ 10 שלי גם קלאנד, YOUR LIE IN APRIL, האנטר וUSAGI DROP בטופ שלי, לדעתי אלו סדרות של הטופ, כמובן שלא כולם יתאימו לכולם, אבל אני מאמין שלכל אחת מהן יש יופי יחודי מיוחד קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
Spok3y 421 פורסם 2017 בפברואר 10 Spok3y YourGame Novice Stav 421 937 הודעות 1. SAO season 1 (לא אוהב את העונה השנייה) 2. One Punch Man 3. Tokyo Ghoul 4. Haikyuu 5. Naruto Shipudden 6. Fairy Tail 7. Death Note 8. High School of DXD 9. Seiken Tsukai No World Break 10. Free! (שתי העונות) סתיו - Spok3y קישור ישיר להודעה שתף באתרים אחרים More sharing options...
תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.
התחבר או הרשם על מנת להגיב.
עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב
צור חשבון
צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.
רישום חשבון חדשהתחבר
משתמש קיים? התחבר.
התחבר עכשיו