חברת מארוול יצאה אתמול בערב (ה’, 26.1) בהודעה משותפת עם סטודיו המשחקים Square Enix בה הכריזו השתיים על משחק חדש בעולם של הנוקמים (The Avengers). את שיתוף הפעולה חשפו השתיים בטיזר קצר בן 51 שניות בלבד, שהודיעו כי את המשחק החדש יפתחו Crystal Dynamics, סטודו המשחקים האחראי על פיתוח Rise of the Tomb Raider והסטודיו Eidos Montreal, האחראי על פיתוח Deus Ex: Mankind Divided.

 

הטיזר לא מספק פרטים רבים אודות העלילה של המשחק, אך ניתן לראות בו סצינה אפלה המציגה את כלי הנשק של חלק מהנוקמים: הפטיש של ת’ור, המגן של קפטן אמריקה וכיסוי הזרוע של חליפת איירון מן, כאשר הם מוטלים על הקרקע בין ההריסות. הסצינה מעט מזכירה את החזיון שראה טוני סטארק בסרט “הנוקמים: עידן אולטרון” כשהיה נתון תחת כישופיה של וונדה מקסימוף.

 

היד של איירון מן

 

את המראות הקשים מלווה קול נשי הטוען תחילה שזמנם של גיבורי העל נגמר ושרבים מאמינים שאין מקום למי ששונה ומעט מזכיר את התנהלות העולם כנגד הנוקמים בסרט האחרון של קפטן אמריקה (מלחמת אזרחים). אך קול זה חותם את הטיזר בשילוב תקווה חדשה ורומז לשובם של הנוקמים בהזכירו את המילה Reasemble.

 

שיתוף הפעולה בין מארוול ו-Square Enix צפוי לכלול לא רק משחק אחד. שתי החברות הכריזו כי חתמו על הסכם מרובה שנים שיביא עימו מספר משחקים בעתיד.

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים