עבור לתוכן

ב"ש ניצחה 1:2 את אשקלון

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול Azure
  • טל
  • 845
  • 5k הודעות

לאחר פציעה של בן שהר בדקה השביעית, אליניב ברדה עלה מהספסל וכבש לראשונה העונה. איבאנצ'יץ' העלה את האורחת מתחתית הטבלה ליתרון מפתיע, אך ברדה חגג מהפך עם צמד גדול. במחצית הראשונה, מליקסון החמיץ פנדל.

 

 

 

מהפך. רגע לפני שלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, הפועל ב"ש כמעט והפסידה בטוטו-טרנר. האורחת מהמקום ה-13 בטבלה עלתה ליתרון בפתיחת המחצית השנייה, אך אליניב ברדה הצליח בצמד מהיר להפוך את התוצאה ולקבוע 1:2 בסיום. הפער הזמני ממכבי ת"א – שמונה נקודות.

 

 

 

ללא ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, מיחאי קורהוט, מיגל ויטור, מוחמד גדיר ובן שהר, שנפצע כבר בדקה השביעית, הצליחו שחקניו של ברק בכר לנצח במשחק בית קשה מול הפועל אשקלון, שעלתה ליתרון מוקדם.

 

 

 

 בן שהר מתח את השריר בדקה השביעית והוחלף ע"י אליניב ברדה. ב"ש שלטה בכדור ותקפה את השער של האורחת בדקות הפתיחה. ברדה סידר לווקאמה הזדמנות גדולה להעלות את האלופה ליתרון בדקה ה-25, אך הבעיטה של החלוץ נהדפה לקרן.

 

 

 

בדקה ה-39, בן שמעון הפיל את מליקסון ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ומליקסון בעט. הקשר ניגש לכדור בריצה, אך האט, היסס והימר על הפינה השמאלית. איינוגבה הימר נכון והדף. האלופה שלטה במחצית הראשונה, רשמה איומים ולא נתנה לאשקלון הזדמנויות להגיע לרחבה של גורש.

 

 

המחצית השנייה נפתחה בהפתעה גדולה. אשקלון, הממוקמת מתחת לקו האדום, פתחה בסערה. בדקה ה-49 רודי חדד שלח כדור ליוזיפ איבאנצ'יץ', שהשתלט נהדר, בעט במדויק וקבע 0:1 מפתיע בטוטו-טרנר. ביטון וסוארס עם הטעויות שגרמו לשער.

 

 

 

קרדיט לווינט!

 

 


 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 1
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

Cactus
  • אורי
  • 444
  • 2.2k הודעות

בתור מישהו שלא אוהד אף אחד מהקבוצות.

ראיתי היום צד חדש בב"ש צד שבאמת נלחם כמובן שלאיפה שהיא הגיעה היא נלחמה בזיעת אפה אבל מה שהיא עשתה היום ואיך שהיא לא איבדה תקווה היה מדהים ונתן מלא השראה .

באר שבע התברכה במאמן מדהים שלפי דעתי מקומו בליגה האנגלית .

באר שבע שוב מראה יכולות מדהימות עם חצי סגל ומראה ששום דבר לא שובר אותה ושהיא דורסת כל קבוצה שעוברת בכוונת (למרות שבתור אוהד של חיפה אני חייב לציין שחיפה היא היחידה שניצחה את באר שבע בכל המשחקים ובשתי העונות האחרונות חחפה ניצחה את כל המשחקים חוץ משתיים או אחד . מתוך בערך 8 משחקים כולל גביע וכאלו).

חזרה לנושא : באר שבע הראתה לנו מה זה כדורגל אמיתי היא הראתה לנו את הנשמה של הקבוצה את אהבה לכדורגל ואת הרצון לנצח יותר מכל דבר אחר.

לסיכום באר שבע קבוצה גדולה ועל מה שהיא עשתה העונות האחרונות יזכרו לדורות .

תודה 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.

התחבר עכשיו

תתי פורומים

בפורום זה אין תתי פורומים

מנהלי הפורום

בפורום זה אין מנהלים

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...