פדרר הביס את נדאל, ג'וקוביץ' הודח
אינדיאן וולס, שמינית הגמר: השווייצרי מחץ את יריבו הוותיק בתצוגת תכלית עם 2:6, 3:6 ויפגוש ברבע הגמר את ניק קיריוס האוסטרלי, שגבר על הסרבי בפעם השנייה בתוך החודש, הפעם עם 4:6, 6:7(3)

מאסטרו. רוג'ר פדרר בן ה-35 גבר לפנות בוקר (ה') על רפאל נדאל בתוצאה 2:6, 3:6, במסגרת שמינית גמר טורניר המאסטרס היוקרתי של אינדיאן וולס. 
זה היה המשך ישיר למערכה החמישית בין השניים בגמר אליפות אוסטרליה, אז זכה השווייצרי בגראנד סלאם ה-18 שלו. הלילה, המדורג 10 בעולם הציג יכולת שמציבה אותו כרגע כטניסאי החם בסבב, על אף גילו המתקדם. 
הספרדי לא היה רע, זה פדרר שפשוט שלט במשחק עם 8 ווינרים בחבטות גב היד לעומת 1 בלבד של יריבו ועם אחוזים מדהימים בהגשה השנייה של 76%. זו הפעם הראשונה בקריירה של פדרר, בה הוא מצליח לנצח את נדאל בפעם השלישית ברציפות, אחרי מלבורן השנה והמפגש הקודם שהיה בבאזל ב-2015.
 
בשלב הבא יתמודד פדרר מול ניק קיריוס, שממשיך לנסוק ולהפיל כל מי שעומד מולו. האוסטרלי בן ה-21 גבר בפעם השנייה החודש על נובאק ג'וקוביץ'. אחרי שעשה זאת בשתי מערכות בטורניר אקפולקו, הוא עשה זאת שוב מבלי להפסיד מערכה, הפעם עם 4:6, 6:7(3), כשהסרבי שוב נראה עצבני וחסר מנוחה.
 
סטניסלאס ואוורינקה התקשה להעפיל לרבע הגמר, כשהיה זקוק ל-3 מערכות מול יושיטו נישיאוקה היפני, שבכלל הגיע לטורניר כ"לאקי לוזר", לאחר שאחד השחקנים נפצע. זה נגמר ב-6:3, 3:6, 6:7 לטובת השווייצרי. יפני אחר, קיי נישיקורי, הביס את דונלד יאנג האמריקני 2:6, 4:6.

קרדיט לynet
 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים