הטיול שנגמר ברע: עמוד "חיילים מצייצים" חשף סיפור מזעזע

תוצאת תמונה עבור דרום אמריקה

דרום אמריקה (קרדיט: ערן יהב)

 

הצטרפו אלינו לרשתות החברתיות: Yourgame Twitter n7Lo3qP.png Youtube Yourgame


 

הטיול שנגמר באסון: חיילת לשעבר בצבא ההגנה לישראל (צה"ל) חשפה סיפור מזעזע שפורסם בעמוד הפייסבוק "חיילים מצייצים". 

החיילת לשעבר, שבחרה לא להחשף, סיפרה כי כמו כל חייל\ת לשעבר שמסיימים צבא, נוסעים לחו"ל לטייל, כך גם היא עשתה ונסעה עם בחור מקסים שהכירה. לאחר שהתחברו, שכבו. בסופו של דבר גילתה כי הוא הדביק אותה בנגיף ה-HIV (איידס) בדרך מפחידה. הפוסט שפורסם לפני כשעה (יום שלישי) בעמוד הפייסבוק הפך לויראלי, עם מעל ל-640 שיתופים, 4,300 לייקים ו-2,700 תגובות.

 

מתוך עמוד הפייסבוק של חיילים מצייצים

 

"השתחררתם? עושים טיול? מאחלת לכם לא להגיע למצב שלי", סיפרה החיילת המשוחררת, שהעדיפה להישאר בעילום שם בפוסט שעלה ברשת החברתית. "אז כמו כולם, השתחררתי וטסתי לדרום אמריקה לטיול אחרי צבא. פגשתי שם בחור מקסים, הכרנו והתחלנו לטייל באזור ביחד. הרגשתי כל כך טוב איתו, וזה התפתח כל כך מהר ושכבנו". 

עוד ציינה הצעירה: "מיותר לציין שגם זה היה מדהים. הוא הביא לי קופסה קטנה עם מתנה בפנים ואמר לי לפתוח אותה, כשאגיע לארץ. כשהגעתי לארץ, שאלו אותי בשדה תעופה אם הביאו לי משהו להעביר לארץ, אמרתי כן ולאחר מכן לקחו את הקופסה שהבחור הביא לי, ובתוכה היה עכבר מת, עם פתק שכתוב עליו Welcome to the H.I.V club. קיבלתי הלם!" 

לאחר זמן מה, החיילת החליטה לפנות לדף 'חיילים מצייצים' ובסופו של דבר כתבה ""לאחר בדיקות מקיפות, התברר שאני נשאית הנגיף HIV. אחרי בירורים גיליתי שאני לא היחידה שזה קרה לה. בנות, תשמרו על עצמכן!" 


צפה בכתבה המלאה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים