(נערך)

מגרש השדים (The Exorcist) הוא סרט אימה משנת 1973 בבימויו של ויליאם פרידקין, המבוסס על הרומן של ויליאם פיטר בלאטי משנת 1971. הסרט מתאר את סיפורה של נערה צעירה שלקתה בדיבוק ובניסיונותיה הנואשים של אמה לזכות בחזרה בבתה באמצעות גירוש שדים שנערך על ידי שני כמרים. הסרט היה מועמד ל-10 פרסי אוסקר, מתוכם זכה בשניים: הסאונד הטוב ביותר והתסריט המעובד הטוב ביותר. זהו סרט האימה הראשון שהיה מועמד לפרס הסרט הטוב ביותר.

לסרט הייתה השפעה רצינית גם על התרבות הפופולרית. הוא נחשב לסרט המפחיד ביותר בכל הזמנים על ידי "אנטרטיינמנט וויקלי" וכמו כן דורג במקום הראשון ברשימת 100 סרטי אימה הכי טובים ביותר של טיימאווט לונדון.

תקציר: רייגן בת ה- 12 (לינדה בלייר) היא נערה צעירה וחולה הסובלת מסימפטומים לא ברורים: ריחוף באוויר וכוח בלתי רגיל. אמה הנואשת, כריס (אלן ברשטיין), אינה יכולה לעזור לה, ושום רופא אינו מצליח לגלות מהי הבעיה ממנה סובלת רייגן. כשכל הניסיונות הרפואיים נכשלים, מתחילה לחשוד האם כי הבעיה של ביתה אינה רפואית והיא חוצה את גבולות הרוחניות/ היא מזמינה כומר (ג'ייסון מילר), האב דמיאן קאראס, שיבדוק את ביתה. קאראס משוכנע כי רייגן הקטנה אחוזת דיבוק וחייבים להיעזר במגרש שדים על מנת לרפא אותה. הוא מבקש את עזרתו של האב מרטין (מקס פון סידוב), כומר נוסף שהתנסה בעבר בגירוש שדים. שני הכמרים וילדה אחת קטנה במאבק נואש מול כוחות האופל. בשכונה שקטה, בבית המצוייד בכל האביזרים החשמליים, נערה תמימה מתחילה לסבול. אמה אינה יכולה לעזור לה, הרופאים מנסים לרפא אותה אך ללא הצלחה. ישנה רק מטרה אחת, רק תקווה אחת לתרופה. "זהו יום נפלא לגירוש שדים".

גאנר: סרט אימה, סרט מותחן

הגבלת גיל: 18+

בימוי: וויליאם פרידקין

תסריט: וויליאם פיטר בלאטי

 

 

ופה הגענו לדיון שלנו (:

האם ראיתם את הסרט הזה? 

האם אתם תראו את הסרט הזה? 

מה אתם חושבים על סרט זה? 

 

 

אני הולך לראות עם @Scrab את הסרט הוא הבטיח לי 

הסרט הזה נחשב סרט האימה הכי מפחיד שיש בעולם (כיום)

מי שרוצה לראות איתנו את הסרט הזה מוזמן (שלחו לי הודעה בTS)  

נערך על ידי .Shahar
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים