עבור לתוכן

מוגש כשירות לציבור...

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול Shtoota
  • Guy
  • 358
  • 2.1k הודעות
(נערך)

אני יותר מנרגש לספר לכולכם, כל אלה שכשמפריע להם משהו הם מתלוננים בפורום כפי שהם חושבים שצריך. אותם אנשים, שחושבים שכשכותבים להם שזה טופל, זה טופל. שמסתבר שכאשר אותו מנהל קהילה או אחראי צוות כותבים לכם טופל, זה בעצם בשביל להוריד אתכם ממנו. ואני מצטט את מנהל הקהילה:" הוא כתב לך טופל והתנצל רק בגלל שלא היה לו כוח אליך". אז לכל אותם אנשים שחושבים שהתלונות שלהם "טופלו" יש לי חדשות בשבילכם - הם לא. המילה טופל נכתבה, גם המילה סליחה, או "תודה על התלונה" אבל בפועל - כלום. כי כשלמנהל הקהילה לא אכפת מהתלונות, גם לצוות שלו. כשמנהל הקהילה מפסיק לכבד את השחקנים שלו, גם הצוות שלו. כשמנהל הקהילה גאה באמירה מזלזלת מהסוג הזה, גם הצוות שלויפגין כלפיכם זלזול בחזרה. כשאתם הולכים ומתלוננים, ומעביר אתכם אחראי צוות לחדר שלו ואומר לכם "כן" מזויף ומסכים אתכם, הוא לא מתכוון לזה, הוא מתכוון "כן, גם זה לא מעניין אותי". כי כשזה לא מעניין את מנהל הקהילה שלו, זה גם לא מעניין אותו.כל אותם אנשים שהולכים ומתאמצים להעלות רקורדים ולפתוח תלונות בפורום, זה מיותר. כי גם אליכם "אין להם כוח". וכנראה שזה משהו סיסטמטי פה, שהחליט להנחיל מנהל קהילת ה CSGO. כי לפני שנה, ולפני שנתיים התייחסו לדעה שלכם, לבקשה שלכם, לתלונה שלכם. היה להם אכפת מכם. היום, "כבר אין להם כוח אליכם". והכן המזויף, או ההסכמה המזלזלת, שווים בדיוק כמו לטיפול של אותו מנהל אחר כך. וכשהוא אומר לכם ואני מצטט שוב:" אני מסכים איתך, הוא באמת לא יכול לעשות את זה, אדמין כזה לא צריך להיות בשרת שלי" או "אתה צודק לגמרי הוא לא היה אמור לאשר את זה" הם אולי מסכימים אתכם, אבל זה לא מעניין אותם. כי "אין להם כוח אליכם". 

אני סבור שלמנהל קהילת ה CSGO שלנו, יש הרבה מה ללמוד מחברו לקהילת המיינקראפט. מוזמן ללכת ולקרוא כיצד נענות התלונות שלהם, קודם כל, לא משנה אם התלונה מוצדקת או לא, הם מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ורק אחר כך פונים לגופה של תלונה, ולפעמים ניתן לראות גם כיצד טופלה התלונה.לעומת זאת, ההיענות המביישת של קהילת ה CSGO לתלונות. היום נכחתי "בבירור" שאני בספק שבכלל אפשר לקרוא לו בירור עם הצורה הבזיונית שבה הוא התנהל, "בירור" שכל מטרתו הייתה להוכיח לי שאני טועה ואני אשם. וגם כשהגיע אחד מבעלי התפקידים ואמר שהוא נכח באירוע ולא קרה כלום, אומרים שהוא שקרן, והוא פחדן, וממשיכים במנטרה הקבועה של להאשים את המתלונן. לפני דקות ספורות אני התלוננתי באוזניו של מנהל קהילת ה CSGO ושלחתי לו תמונות שמוכיחות כי אני לא אשם בכלום. קודם כל האשימו אותי שאני ערכתי את התמונות ושזה "מאוד פשוט לערוך את הקונסול" ואחר כך, לאחר שלכולנו היה ברור שאני צודק, אף אחד לא הסכים להתנצל, ואני מצטט:" אצלנו זה לא עובד ככה". מסתבר שרק בקהילת ה CSGO, רק בתקופת ניהולו של מנהל קהילה ספציפי, "זה לא עובד ככה", זה לא עובד ככה שכשטועים מתנצלים. מיותר לציין שבקהילת המיינקראפט ניתן לראות תלונות שבהן אפילו פיצו את המתלונן, על עוגמת הנפש, והזמן שהוא השקיע על מנת לשפר את השרת שהוא אוהב לשחק בו. בקהילת ה CSGO? בחיים לא, אם לא מתנצלים,  שעוד יפצו? ממש לא באגו שלהם. בחצי שנה האחרונה לא ראיתי לא אדמין ולא מנהל או סגן מנהל שמסכימים להוריד קצת מהאגו שלהם ולהתנצל, או להודות בטעות שלהם. אין ספק שמנהלי קהילת ה CSGO צריכים לעבור קורס אצל מנהלי קהילת המיינקראפט שעונים לתלונות שלהם בכבוד, בהתחשבות ובנימוס בשונה מקהילת ה CSGO שבה התשובה היא "אין לנו כוח אליך".

 

המשך לילה טוב לכולם, מקווה שהפורום הזה יסגר, היות והיום מנהל קהילת ה CSGO, אמר את זה בעצמו, "הוא פשוט מיותר"...

 

ולמי שמתעניין, זו התלונה שלמנהל קהילת ה CSGO ולאחראי הצוות "לא היה כוח לענות עליה". לטעמי, מנוסחת לעניין, ואין שום סיבה נראת לעין שבגללה החליט מנהל הקהילה להורות לאחראי הצוות לכתוב את התגובה הסתמית ולנעול.

 

 

נערך על ידי Shtoota
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 3
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתמשים מובילים באשכול זה

ימים פופלאריים

יוצר/ת האשכול Shtoota
  • Guy
  • 358
  • 2.1k הודעות
(נערך)

רק לצורכי השוואה 

תשובה לתלונה בקהילת הקונטר - https://prnt.sc/lm8pjz, תשובה מזלזלת, ממש לא לגופה של התלונה. התלונה עסקה באדמין שמדבר כשהוא מת, והתשובה אפשר לנחש, לא... ( אגב, לא תלונה שאני הגשתי ), מיותר לציין שלמשתמש בכלל לא נתנה האפשרות להגיב. באותה מידה יכלה התלונה להסתיים בתשובה שונה, לדוגמא: "תודה רבה על התלונה, לאחר שבדקתי את הרקורד מספר פעמים לא ראיתי עדויות להתנהגות מזלזלת מצד הצוות או התנהגות שלא במקום. בכל מקרה, מצטער על האי הנוחות שנגרמה, המשך ערב טוב, X."

לעומת זאת, תשובה לתלונה בקהילת המיינקראפט - https://prnt.sc/lm8qrx, קודם כל נפתחת בהכרת תודה על התלונה, ורק לאחר מכן עוסקת בתלונה עצמה ובאיך טופלה התלונה ומסתיימת בברכת שבוע טוב.

דוגמא נוספת אפשר למצוא בקישור הבא -

 מנהל הקהילה ענה לאותו שחקן בצורה מכבדת ומכובדת ובעוד שתלונה כזאת בקהילת ה CSGO הייתה נגמרת בנעילה של האשכול, בתלונה הזו מתפתחת שיחה בין המנהל לשחקן שבסופה שניהם מגיעים להבנה. אגב, בסופו של דבר התבררה התלונה כלא מוצדקת. אבל במקום לכתוב תשובה מזלזלת ולנעול את התלונה, מחליט אותו מנהל להמשיך לדבר עם השחקן למרות שאולי "אין לו כוח" עד שלמתלונן אין עוד מה להוסיף. בתלונות בפורום ה CSGO זה לא מעניין מה יש לך להוסיף, פשוט זורקים אותך החוצה מהחדר בטים ספיק.

 

שאפו ענק לקהילת המיינקראפט

אין ספק שיש פה אנשים שיכולים ללמוד מכם רבות כיצד לענות לתלונה. ביניהם, אני עצמי :).

 

 

נערך על ידי Shtoota
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

Shahar
  • שחר
  • 1576
  • 5.3k הודעות

שלום ותודה על התלונה, 

אני אתייחס לתלונה בשני חלקים, אחד החלק על מנהל קהילה שתיים החלק על האדמינים/מנהלי שרת שהתלוננת.

חלק ראשון מנהל הקהילה סנור שון אמרת עליו הרבה דברים רעים כמו שהוא לא מכבד את השחקנים מזלזל בקהילה וכו, אני לא ראיתי הוכחה אחת לדברים שרשמת בתלונה אם היית שולח הוכחות זה היה שונה עד שאני לא מקבל הוכחות מילים זה מילים.

חלק שני ההתנהגות של האדמינים/מנהלי שרת כן אני מודה שמעתי את השיחה בטימספיק ולא אהבתי איך שהם דיברו, הם דיברו בזלזול כלפי שחקן וזה יטופל בחומרה.

 

לפעם הבאה תחסוך את הנימה הצינית מהפורום אם יש לך תלונה/בקשה אתה מוזמן לפתוח אשכול בפורום על פי הטופס הבא או לשאול בפרטי אני אישית תמיד יענה לשאלה הדיס שלי shahar#9897

 

המשך שבוע טוב,

שחר.

 

*** אני משאיר את האשכול פתוח לתגובה של גיא אם מישהו אחר יגיב הוא יענש ***

 

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • אהבתי 1
הצג חתימה
יוצר/ת האשכול Shtoota
  • Guy
  • 358
  • 2.1k הודעות
(נערך)

אתה צודק, אין לי הוכחות. אבל אתה מוזמן להסתכל על התלונות שלי מ 2015 ועד היום, ואתה תגלה שאני אף פעם לא שיקרתי או סילפתי את האמת. הדברים שכתובים באשכול הם דברים שאמר לי מנהל הקהילה בעצמו בשיחה בטים ספיק שבסופה הוא הוציא אותי מבלי לתת לי להגיב. אתה מוזמן להתייחס לדברי בערבון מוגבל, אני רק מקווה שולנו מסכימים שמשפטים מהסוג לא אמורים להאמר כלפי מתלונן - בשום סיטואציה. בין אם יש לו כוח או אין לו כוח. אני נותן אמון באותם אנשים שמטפלים לכאורה באותם תלונות, ואני מאוד מאוכזב לגלות שתחת הנהלתו של מנהל קהילה מסוים ישנה התחושה שאפשר להגיד טופל ולנעול בלי באמת לטפל, כי אין כוח...לי אין שום דרך לשחזר את אותה שיחה מבזה בשרת הטים ספיק שבה השיא חוצפתו נהם עלי מנהל הקהילה שהוא הורה לאותו אחראי צוות לכתוב טופל ולנעול מכיוון שפשוט לא היה לו כוח, ולכן כל שאני יכול לבקש זה שתקחו את דברי בערבון מוגבל ותפתחו עין.

מאיזה שהיא סיבה החליט היום בבוקר סגן מנהל של שרת הג'ייל לכתוב לי שהוא מצטער:" שטוטה אני מצטער על מה שהיה אתמול לא בכוונתי לחפש אותך בכוח זה מטבע הדברים שבוע טוב !‬‎" מעבר לזה, שכולנו יודעים מהם טבע הדברים ושלא מדובר בהתנצלות של ממש אלה בזריקה ואי לקיחת אחריות. אין בי צל של ספק שהוא לא החליט לכתוב זאת מעצמו, ואם הוא לא החליט לכתוב זאת בעצמו אם כך שאחד מאותם אנשים בקרבתו של מנהל הקהילה "שאין לו כוח" הורו עליו לכתוב זאת בשביל "להוריד אותי מהם" כי "אין להם כוח". במידה ולמנהל הקהילה "נגמר הכוח" אם כך שיש להחליף אותו במנהל קהילה עם מצבור כוחות רענן וחדש. במשך שלוש השנים שאני נמצא בקהילה ועוד קרוב לחמש שנים בקהילות אחרות, עוד לא נתקלתי בכזאת התנהגות מבזה. גם פעם, היו מנהלי שרת שכתבו טופל ונעלו, וכולם ידעו שכלום לא טופל. אבל כשבלי בושה מגיע מנהל הקהילה ומודיע חגיגית כי התלונה לא טופלה אלה רק ננעלה מכיוון "שאין לו כוח", יש להפיק את הלקחים הדרושים.

 

שנינו יודעים, שאין לך שום ברירה אלא לצאת להגנת מנהל הקהילה גם אם ברור לשנינו שמה שקרה רחוק מלהיות תקין. ולכן, אני בכלל לא מצפה לתגובה בפורום היות וברור לשנינו שאני לא אקבל אותה, אני יכול רק לקוות שמאחורי הקלעים תעשה עבודה מקיפה.

נערך על ידי Shtoota
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אורח
פוסט זה נעול לתגובות חדשות.

תתי פורומים

בפורום זה אין תתי פורומים

מנהלי הפורום

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...